Anchetă în hipermarketuri privind preţurile alimentelor
Anchetă în hipermarketuri privind preţurile alimentelor
25 Oct, 2013 11:37
ZIUA de Constanta
1412
Marime text
Consiliul Concurenţei a început o anchetă la nivelul hipermarketurilor şi supermarketurilor, informează România TV. Se vorbeşte despre un aranjament între lanţurile de magazine, care au forţat producătorii să nu vândă produse la preţuri mai mici.
e multe ori vedeţi în supermarketuri anunţuri de genul "Dacă găsiţi mai ieftin în altă parte, vă plătim noi diferenţa!". În realitate, aveţi şanse minime să găsiţi mai ieftin în altă parte. Asta pentru că lanţul de magazine a obligat furnizorul să nu vândă mai ieftin la reţelele concurente.
"Asta-i o investigaţie amplă pe care o vom finaliza în lunile următoare. Ce suspectăm acolo este că există o presiune a marilor lanţuri ca să le ceară furnizorilor lor să nu vândă produsele lor mai ieftin către competitorii lor în aceste perioade de promoţie. Dacă asta se va confirma, este foarte posibil să aplicăm sancţiuni", a declarat, la România TV, Bogdan Chiriţoiu, preşedintele Consiliului Concurenţei.
Prin promoţii de acest fel, marile reţele de supermarketuri atrag mai mulţi clienţi şi îi fidelizează.
Dacă suspiciunile Consiliului Concurenţei se confirmă, amenda poate atinge câteva procente din cifra de afaceri, şi anume zeci de milioane de euro.
Citeste mai mult pe RTV.NET
e multe ori vedeţi în supermarketuri anunţuri de genul "Dacă găsiţi mai ieftin în altă parte, vă plătim noi diferenţa!". În realitate, aveţi şanse minime să găsiţi mai ieftin în altă parte. Asta pentru că lanţul de magazine a obligat furnizorul să nu vândă mai ieftin la reţelele concurente.
"Asta-i o investigaţie amplă pe care o vom finaliza în lunile următoare. Ce suspectăm acolo este că există o presiune a marilor lanţuri ca să le ceară furnizorilor lor să nu vândă produsele lor mai ieftin către competitorii lor în aceste perioade de promoţie. Dacă asta se va confirma, este foarte posibil să aplicăm sancţiuni", a declarat, la România TV, Bogdan Chiriţoiu, preşedintele Consiliului Concurenţei.
Prin promoţii de acest fel, marile reţele de supermarketuri atrag mai mulţi clienţi şi îi fidelizează.
Dacă suspiciunile Consiliului Concurenţei se confirmă, amenda poate atinge câteva procente din cifra de afaceri, şi anume zeci de milioane de euro.
Citeste mai mult pe RTV.NET
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii