Paginademedia.ro Carrefour a ajuns ținta ironiilor creativilor, după ce a adunat zeci de agenții la un pitch
Paginademedia.ro: Carrefour a ajuns ținta ironiilor creativilor, după ce a adunat zeci de agenții la un pitch
28 May, 2015 17:29
ZIUA de Constanta
2691
Marime text



Zeci de seniori din creație, chiar proprietari de agenții de publicitate, profesioniști, au umplut sala de la Sofitel în cea mai mare chemare la o licitație din ultimii ani, din partea Carrefour. Efectul nu fost însă cel dorit.
Ce s-a întâmplat? Astăzi, de la ora 10.00, profesioniști din 50 de agenții – full service, shopuri de creație, agenții de digital – s-au întâlnit la hotel Pullman, la chemarea Carrefour. Retailerul le-a trimis o invitație la un briefing, lucru obișnuit într-o licitație. Neobișnuit a fost numărul participanților. Cei mai mulți dintre publicitarii contactați de Paginademedia.ro nu știau că alte zeci de agenții au fost invitate.
Articolul integral pe paginademedia.ro
Sursa: paginademedia.ro
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii