Cât vor câştiga navaliștii din Mangalia pentru reparaţia navei Flaminia
Cât vor câştiga navaliștii din Mangalia pentru reparaţia navei Flaminia
19 Feb, 2014 17:49
ZIUA de Constanta
2300
Marime text
Nava MSC Flaminia a revenit în România pentru reparații capitale, după ce a fost decontaminată într-un port din Danemarca, valoarea contractului încheiat cu Daewoo Mangalia Heavy Industries (DMHI) ridicându-se la circa 22 de milioane de dolari, au informat miercuri reprezentanții șantierului naval din județul Constanța.
Portcontainerul cu o capacitate de peste 85.000 tdw a acostat la începutul acestei săptămâni în portul românesc, urmând ca lucrările de reparare să fie finalizate la sfârșitul lunii mai.
Purtătorul de cuvânt al șantierului naval, Andrei Mihai, a menționat că lucrările contractate vizează îndepărtarea structurii de oțel avariate a corpului navei, în zona magaziilor de marfă patru, cinci și șase, fabricarea și montarea a 94 de bloc-secții ale structurii navei, înlocuirea echipamentelor, sistemelor avariate, precum și a cablurilor electrice de forță și comandă afectate. Navaliștii de la DMHI vor reface, totodată, și conexiunile sistemelor navei între zonele neafectate de incendiu și cele nou confecționate și vor vopsi zona avariată și corpul portcontainerului.
Andrei Mihai a menționat că Garda Națională de Mediu (GNM) — Comisariatul județean Constanța a făcut verificări suplimentare privind radioactivitatea, ieșind negativ rezultatul testărilor efectuate de CNCAN prin Institutul de cercetări nucleare Pitești. Comisarii GNM vor continua verificările la bordul navei Flaminia în anumite etape tehnologice ale procesului de reparație.
Conform reprezentanților DMHI, șantierul naval de la Mangalia efectuează lucrările de reparare a navei Flaminia în urma câștigării unei licitații la care au participat trei ofertanți.
Portcontainerul cu o capacitate de peste 85.000 tdw a acostat la începutul acestei săptămâni în portul românesc, urmând ca lucrările de reparare să fie finalizate la sfârșitul lunii mai.
Purtătorul de cuvânt al șantierului naval, Andrei Mihai, a menționat că lucrările contractate vizează îndepărtarea structurii de oțel avariate a corpului navei, în zona magaziilor de marfă patru, cinci și șase, fabricarea și montarea a 94 de bloc-secții ale structurii navei, înlocuirea echipamentelor, sistemelor avariate, precum și a cablurilor electrice de forță și comandă afectate. Navaliștii de la DMHI vor reface, totodată, și conexiunile sistemelor navei între zonele neafectate de incendiu și cele nou confecționate și vor vopsi zona avariată și corpul portcontainerului.
Andrei Mihai a menționat că Garda Națională de Mediu (GNM) — Comisariatul județean Constanța a făcut verificări suplimentare privind radioactivitatea, ieșind negativ rezultatul testărilor efectuate de CNCAN prin Institutul de cercetări nucleare Pitești. Comisarii GNM vor continua verificările la bordul navei Flaminia în anumite etape tehnologice ale procesului de reparație.
Conform reprezentanților DMHI, șantierul naval de la Mangalia efectuează lucrările de reparare a navei Flaminia în urma câștigării unei licitații la care au participat trei ofertanți.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii