Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
23:28 12 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

CFR Călători Traficul este deschis pe toate magistralele

ro

28 Jan, 2014 20:48 2224 Marime text

Companiile feroviare informează că traficul este deschis marți seară, conform centralizării de la ora 19.30, pe toate magistralele de cale ferată, circulația trenurilor fiind adaptată condițiilor meteo nefavorabile, potrivit CFR Călători.

Pentru asigurarea legăturii sudului țării cu Galați și Brăila, miercuri, va circula suplimentar trenul InterRegio (IR 12793), cu destinația Galați, cu plecare din București Nord la ora 06.10. Trenul va avea opriri pentru preluarea pasagerilor în stațiile: Ploiești Sud, Mizil, Buzău, Făurei, Ianca, Brăila și Barboși, potrivit sursei citate.

De asemenea, pe ruta Galați - București Nord, va circula suplimentar trenul InterRegio (IR 12790), cu plecare din Galați la ora 4.50 și opriri în stațiile: Barboși, Brăila, Ianca, Făurei, Buzău, Mizil și Ploiești Sud.

Potrivit CFR Călători, capacitatea de transport pe ruta Constanța - București este în continuare suplimentată.

Reprezentanții CRF Călători recomandă pasagerilor ca, înainte de călătorie, să apeleze telefonic Gara CFR din localitatea de plecare, pentru informații actualizate despre mersul trenului cu care intenționează să călătorească.

Marți dimineață, până la ora 9.12, circulația era restricționată, din cauza sulurilor de zăpadă, pe zece linii, respectiv Brăila - Făurei-Buzău, București Nord - Urziceni, Golești - Chitila, Iași - Buhăiești, Mărășești - Tecuci-Barbosi, Ploiești - Râmnicu Sărat-Adjud, Ploiești Sud-Armășești, Urziceni - Făurei, Urziceni - Slobozia și Verești - Leorda.

În trafic nu mai erau garnituri blocate, dar 110 trenuri erau anulate, decizia luată de operatorii feroviari fiind necesară întrucât în condiții de iarnă se prelungesc timpii de parcurs, a mai precizat CFR.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii