"Come Back", cafeneaua-patiserie vine şi la Constanţa
"Come Back", cafeneaua-patiserie vine şi la Constanţa
22 Jul, 2013 03:02
ZIUA de Constanta
1791
Marime text

Antreprenoarea Daniela Kasper a aplicat un concept german cu o investiţie de 800.000 de euro, iar cererile de preluare a brandului în franciză nu au întârziat să apară
"Când am venit în România şi am văzut că nu este niciun < Back >, am ştiut că va trebui să fac unul". Afirmaţia îi aparţine Danielei Kasper, o braşoveancă revenită în ţară după o lungă perioadă petrecută în Germania, care este mai cunoscută datorită afacerilor pe care le face în domeniul imobiliar. Acum, la trei ani de la lansarea conceptului "Come Back - German Bakery" - adică o cafenea în care oamenii pot servi şi patiserie - în Braşov, au început să apară solicitări pentru franciză din Bucureşti, Ploieşti, Timişoara sau Constanţa.
"În Germania, conceptul de < Back > este foarte răspândit. În România, însă, din păcate, oamenii preferă să îşi aducă mâncarea de acasă. Încă mai vezi oameni cu sandvişul în hârtie sau cu borcanul de ciorbă. < Back >-ul este un concept care se adresează unor oameni activi, care preferă să se oprească undeva să mănânce un sandviş cald sau să servească o patiserie proaspătă şi să ia o cafea < to go > şi să se întoarcă la birou. În Germania, un astfel de business îşi scoate 70% din bani dimineaţa între 7.00 şi 9.00. În România, însă, mai mult spre seară sau în week-end-uri se scot veniturile importante, pentru că lumea vine să fie văzută şi asociază brandul cu ceva de lux".
Detalii pe bursa.ro.
"Când am venit în România şi am văzut că nu este niciun < Back >, am ştiut că va trebui să fac unul". Afirmaţia îi aparţine Danielei Kasper, o braşoveancă revenită în ţară după o lungă perioadă petrecută în Germania, care este mai cunoscută datorită afacerilor pe care le face în domeniul imobiliar. Acum, la trei ani de la lansarea conceptului "Come Back - German Bakery" - adică o cafenea în care oamenii pot servi şi patiserie - în Braşov, au început să apară solicitări pentru franciză din Bucureşti, Ploieşti, Timişoara sau Constanţa.
"În Germania, conceptul de < Back > este foarte răspândit. În România, însă, din păcate, oamenii preferă să îşi aducă mâncarea de acasă. Încă mai vezi oameni cu sandvişul în hârtie sau cu borcanul de ciorbă. < Back >-ul este un concept care se adresează unor oameni activi, care preferă să se oprească undeva să mănânce un sandviş cald sau să servească o patiserie proaspătă şi să ia o cafea < to go > şi să se întoarcă la birou. În Germania, un astfel de business îşi scoate 70% din bani dimineaţa între 7.00 şi 9.00. În România, însă, mai mult spre seară sau în week-end-uri se scot veniturile importante, pentru că lumea vine să fie văzută şi asociază brandul cu ceva de lux".
Detalii pe bursa.ro.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii