Cu rezultate au obținut elevii constănțeni la simularea Evaluării Naționale
Cu rezultate au obținut elevii constănțeni la simularea Evaluării Naționale
29 Apr, 2013 19:09
ZIUA de Constanta
2451
Marime text
Pe 23 aprilie şi 25 aprilie, la Constanța, s-a desfăşurat Simularea Evaluării naţionale pentru elevii clasei a VIII-a la disciplinele Limba şi literatura română şi Matematică.
Din 6080 de elevi înscrişi, au fost prezenţi la limba şi literatura română 5705, iar la matematică 5666 elevi. La prima probă au absentat 375 de elevi, iar la a doua probă 414.
Rezultatele parţia le înregistrate sunt:
Limba şi literatura română – procent de promovabilitate – 81,32% (2425 lucrări evaluate)
Matematică – procent de promovabilitate - 43,36% (964 lucrări evaluate)
Subiectele au fost elaborate de membrii Consiliului Consultativ al disciplinei, cu respectarea programelor şcolare în vigoare, după modelele date de Centrul Naţional de Evaluare şi Examinare.
Deşi procentul de promovabilitate rezultat din aceste evaluări parţiale este mic, rolul simulării este de antrenament, pentru a-i obişnui pe elevi cu atmosfera şi cu modalitatea de abordare a unui astfel de examen. Simularea a oferit elevilor oportunitatea de a-şi conştientiza nivelul de pregătire şi având în vedere că perioada de recapitulare şi de aprofundare a materiei pentru examenul de Evaluare Naţionala este la început, aceştia au şansa de aşi îmbunătăţii rezultatele.
Din 6080 de elevi înscrişi, au fost prezenţi la limba şi literatura română 5705, iar la matematică 5666 elevi. La prima probă au absentat 375 de elevi, iar la a doua probă 414.
Rezultatele parţia le înregistrate sunt:
Limba şi literatura română – procent de promovabilitate – 81,32% (2425 lucrări evaluate)
repartizarea pe transe de medii | |||
1 - 4,99 | 5 - 6,99 | 7 - 8,99 | 9 - 10 |
18,68% | 23,71% | 50,18% | 7,42% |
453 | 575 | 1217 | 180 |
Matematică – procent de promovabilitate - 43,36% (964 lucrări evaluate)
repartizarea pe transe de medii | |||
1 - 4,99 | 5 - 6,99 | 7 - 8,99 | 9 - 10 |
56.64% | 27.18% | 12.97% | 3.22% |
546 | 262 | 125 | 31 |
Subiectele au fost elaborate de membrii Consiliului Consultativ al disciplinei, cu respectarea programelor şcolare în vigoare, după modelele date de Centrul Naţional de Evaluare şi Examinare.
Deşi procentul de promovabilitate rezultat din aceste evaluări parţiale este mic, rolul simulării este de antrenament, pentru a-i obişnui pe elevi cu atmosfera şi cu modalitatea de abordare a unui astfel de examen. Simularea a oferit elevilor oportunitatea de a-şi conştientiza nivelul de pregătire şi având în vedere că perioada de recapitulare şi de aprofundare a materiei pentru examenul de Evaluare Naţionala este la început, aceştia au şansa de aşi îmbunătăţii rezultatele.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii