Cum explică RADET de ce nu au toţi constănţenii căldură în case?
Cum explică RADET de ce nu au toţi constănţenii căldură în case?
28 Oct, 2014 09:38
ZIUA de Constanta
2090
Marime text



Doar că azi, 28 octombrie mai sunt blocuri în municipiul Constanţa în care nu a ajuns agentul termic.
„Regia a început de ieri furnizarea agentului termic. Dar mai sunt zone unde au avut loc mici avarii, consumatori care nu au aerisit instalaţia, blocuri care au refuzat să acum primească căldură. În 2-3 zile toate probleme se vor remedia“, a declarat directorul RADET Nela Ştefan.
Orice probleme apărute la nivelul instalaţiilor termice aflate în proprietatea consumatorilor, pot fi anunţate de către aceştia la punctul termic la care sunt arondaţi sau la dispeceratul RADET Constanţa care funcţionează în regim non-stop, la numărul de telefon 0241.616.792.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii