Eveniment unic „Ziua Publicităţii“, dedicată în totalitate industriei de marketing şi publicitate din România
Eveniment unic: „Ziua Publicităţii“, dedicată în totalitate industriei de marketing şi publicitate din
29 Oct, 2014 11:09
ZIUA de Constanta
2439
Marime text



Organizată sub sloganul „Publicitatea Creşte România“, evenimentul aduce în faţa industriei de marketing şi comunicare din România 25 de profesionişti de marcă.
Profesioniştii de marcă ai industriei de marketing şi comunicare prezintă punctele de vedere în jurul a patru teme de interes major pentru industrie şi pentru societate, pornind de la concluziile studiului „Publicitatea Motor de Creştere Economică“, realizat de Deloitte România.
Publicitatea şi dezvoltarea economică în România
Cristian Hostiuc, Director Editorial Ziarul Financiar a fost moderatorul evenimentului.
Cei care au vorbit despre publicitatea şi dezvoltarea economică în România sunt George Georgakopoulos, Preşedinte Executiv (CEO) al Bancpost şi Country CEO pentru România al grupului Eurobank. în curs de autorizare BNR, Mirel Pleşca, CFO, Ogilvy & Mather România şi Group M, Mihai Barsan – Marketing Vice President Ursus Breweries, Răzvan Orbulescu, Marketing Director, Friesland Campina România, Ahmed Hassan, Country Managing Partner – Deloitte România, Reprezentant Telekom Group Romania – TBC.
„Este din ce in ce mai dificil sa livrezi publicitatea. În termenii de consum oamenii sunt mai critici, este mai greu sa vinzi decât in urma cu zece ani. Online-ul a devenit dominant, dar numărul unu al informaţiilor sunt alte persoane. De aceea e greu să livram. În termenii companiei, sunt comportamente negative, este nevoia de a fi mai curajoşi pentru a penetra industria. Calitatea e critică“, a declarat Răzvan Orbulescu, Marketing Director, Friesland Campina România.
Un reprezentant Telekom Group Romania – TBC a declarat că a investit 50 de milioane în campania de rebrănduire a Telekom-ului. Procesul de rebrănduire a fost dificil întrucât a trebuit să o ia de la zero.
Mai târziu, începând cu ora 13.30 alţi invitaţi vor discuta despre Publicitatea şi Brandul României. Moderatorul va fi Sorin Pislaru, Redactor Şef Ziarul Financiar. Speakeri: Radu Florescu, CEO, Saatchi & Saatchi România, Jean Valvis – CEO Valvis Holding – TBC, Eusediu Margasoiu, membru fondator, EMC South Central Europe, Bogdan Naumovici, Managing partner, 23 Communication Ideas şi Mirela Matichescu – Vice presedinte Autoritatea Nationala pentru Turism.
De la 14.30 se va discuta despre Antreprenoriat şi Publicitate. Moderatorul va fi Cristian Hostiuc, Director Editorial Ziarul Financiar, iar invitaţii vor fi Ioana Filipescu, Managing Director, Filipescu Visa Financial Advisors, Bogdan Enoiu – CEO McCann Group Romania, Dorin Bodea, Senior Consultant and General Manager, Result Development, Dragoş Stanca, Managing Partner, THINKDIGITAL, Veronica Savanciuc, CEO & President, Lowe Grup, Măriuca Talpeş, Co-fondator, Bitdefender şi Mircea Turdean – Director General, Farmec Cluj.
International Advertising Association este un parteneriat strategic unic, care apară interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing – de la agenţii de publicitate până la companii mass-media, agenţii şi firme de marketing direct, cât şi ale practicanţilor individuali.
La cel de al 41-lea Congres Mondial IAA, care a avut loc la Washington, D.C, filiala IAA România a fost recunoscută ca fiind cea mai activă şi creativă filială din lume şi a primit premiul Golden Tulip pentru Excelenţă pentru întreaga activitate.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii