La ţigări deţinem unul dintre locurile fruntaşe Pe ce îşi cheltuiesc banii constănţenii
La ţigări deţinem unul dintre locurile fruntaşe: Pe ce îşi cheltuiesc banii constănţenii
31 Oct, 2013 15:17
ZIUA de Constanta
1746
Marime text
Alimentele reprezintă peste 68% din cumpărăturile românilor în hiper şi supermarketuri.
Studiul, realizat de RetailZoom în cele mai mari zece judeţe, a analizat vânzările reţelelor de retail Carrefour, cora, Mega Image, Penny Market, Metro, Profi, Billa şi Inmedio din judeţele Bacău, Timiş, Sibiu, Ilfov, Iaşi, Braşov, Prahova, Cluj, Constanţa şi din Bucureşti în primele nouă luni ale anului.
La nivel naţional, în perioada analizată, media ponderii deţinute de alimente în coşul de cumpărături al românilor a fost de 68,6%, a tutunului de 9%, a produselor nealimentare (haine, jucării, cărţi, electronice şi electrocasnice, articole pentru casă, etc) de 11% şi a produselor pentru bebeluşi, pentru îngrijirea casei şi cosmetice de 11,3%.
În clasament, Constanţa se află cu o ponderere sub medie la alimente, de 67,8%.
La categoria tutun, constănţenii deţin unul dintre locurile fruntaşe. Mai precis, Sibiul, cu o pondere de 13,9% este urmat în acest clasament de Ilfov - 11,5%, Prahova - 10,5%, Timiş -10,1%, Constanţa - 10%, Bacău - 9,7% şi Cluj - 9,8%.
Produsele nealimentare au cea mai mare pondere în coşul locuitorilor judeţului Iaşi - 15,4%, dar şi în cel al populaţiei din Cluj - 13,3%, Braşov - 13%, Sibiu - 11,9%, Constanţa - 11,8% şi Bucureşti - 11%.
Pentru produsele pentru bebeluşi, de îngrijire a casei şi cosmetice, ponderi sub media la această categorie se înregistrează în Prahova - 10,8%, Sibiu - 10,5%, Constanţa - 10,5% şi Ilfov - 10,1%.
Mai multe AICI
Studiul, realizat de RetailZoom în cele mai mari zece judeţe, a analizat vânzările reţelelor de retail Carrefour, cora, Mega Image, Penny Market, Metro, Profi, Billa şi Inmedio din judeţele Bacău, Timiş, Sibiu, Ilfov, Iaşi, Braşov, Prahova, Cluj, Constanţa şi din Bucureşti în primele nouă luni ale anului.
La nivel naţional, în perioada analizată, media ponderii deţinute de alimente în coşul de cumpărături al românilor a fost de 68,6%, a tutunului de 9%, a produselor nealimentare (haine, jucării, cărţi, electronice şi electrocasnice, articole pentru casă, etc) de 11% şi a produselor pentru bebeluşi, pentru îngrijirea casei şi cosmetice de 11,3%.
În clasament, Constanţa se află cu o ponderere sub medie la alimente, de 67,8%.
La categoria tutun, constănţenii deţin unul dintre locurile fruntaşe. Mai precis, Sibiul, cu o pondere de 13,9% este urmat în acest clasament de Ilfov - 11,5%, Prahova - 10,5%, Timiş -10,1%, Constanţa - 10%, Bacău - 9,7% şi Cluj - 9,8%.
Produsele nealimentare au cea mai mare pondere în coşul locuitorilor judeţului Iaşi - 15,4%, dar şi în cel al populaţiei din Cluj - 13,3%, Braşov - 13%, Sibiu - 11,9%, Constanţa - 11,8% şi Bucureşti - 11%.
Pentru produsele pentru bebeluşi, de îngrijire a casei şi cosmetice, ponderi sub media la această categorie se înregistrează în Prahova - 10,8%, Sibiu - 10,5%, Constanţa - 10,5% şi Ilfov - 10,1%.
Mai multe AICI
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii