Mark Zuckerberg a anunţat schimbări. Ce se întâmplă cu Facebook
Mark Zuckerberg a anunţat schimbări. Ce se întâmplă cu Facebook
12 Jan, 2018 10:31
ZIUA de Constanta
4570
Marime text
O modificare a algoritmului care stabilește prioritatea tipurilor de postări de pe news feedul utilizatorilor Facebook, a fost anunțată de Mark Zuckerberg, scrie România Tv. Potrivit postării, articolele prioritare de pe Facebook vor fi, de acum încolo, cele care pun accent pe interacțiunea socială dintre oameni.
Mark Zuckerberg a spus într-o postare pe Facebook că reţeaua socială pe care o conduce va pune mai mult accent pe ceea ce numeşte interacţiunea socială semnificativă, în locul consumului pasiv de noutăţi.
După modificarea algoritmului, Facebook ar trebui să arate mai mult ca o comunitate în care prietenii să discute mai multe teme de interes, decât ca un panou cu ştiri la care utilizatorii să privească pasiv.
Pe scurt, vor fi vizibile mult mai multe postări personale ale prietenilor, indiferent că este vorba de actualizări text, fotografii sau filmări. Zuckerberg este de părere că interacţiunea activă dintre prieteni, cum o numeşte, reprezintă viitorul pe termen lung pentru Facebook.
Pierzători vor fi site-urile de ştiri şi diversele afaceri, care îşi vor vedea vizibilitatea şi conversiile prăbuşindu-se după modificarea de algoritm. Cel mai mult vor avea de pierdut entităţile care au investit resurse importante pentru generarea de conţinut care să creeze interacţiune pe Facebook.
Mark Zuckerberg a spus într-o postare pe Facebook că reţeaua socială pe care o conduce va pune mai mult accent pe ceea ce numeşte interacţiunea socială semnificativă, în locul consumului pasiv de noutăţi.
După modificarea algoritmului, Facebook ar trebui să arate mai mult ca o comunitate în care prietenii să discute mai multe teme de interes, decât ca un panou cu ştiri la care utilizatorii să privească pasiv.
Pe scurt, vor fi vizibile mult mai multe postări personale ale prietenilor, indiferent că este vorba de actualizări text, fotografii sau filmări. Zuckerberg este de părere că interacţiunea activă dintre prieteni, cum o numeşte, reprezintă viitorul pe termen lung pentru Facebook.
Pierzători vor fi site-urile de ştiri şi diversele afaceri, care îşi vor vedea vizibilitatea şi conversiile prăbuşindu-se după modificarea de algoritm. Cel mai mult vor avea de pierdut entităţile care au investit resurse importante pentru generarea de conţinut care să creeze interacţiune pe Facebook.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii