Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
16:56 11 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Mazăre se pregătește de „vânătoare”, la vară „Domnişoarele trebuiesc vânate, sunt nişte gazele care trebuiesc vânate”

ro

21 May, 2014 18:39 1633 Marime text
Primăria Constanţa a lansat mai multe embleme pentru promovarea staţiunii Mamaia, iar agenţii economici le pot folosi gratuit pentru a inscripţiona tricouri sau şepci.

„Am dat acceptul persoanelor fizice sau juridice şi îi şi invit cu ocazia asta să vină să folosească din emblemele pe care noi, împreună cu Asociaţia Litoral, le-am făcut pentru vara aceasta şi pentru staţiunea Mamaia şi poate pentru anii următori. Am constatat că, plimbându-te prin staţiune de la Varna până la Monte Carlo şi până la Phuket, găseşti peste tot tricouri, şepci, fel de fel de haine de vară inscripţionate cu staţiunea respectivă, noi nu avem aşa ceva. Asociaţia Litoral a plătit la o companie mare, internaţională, ne-a creat aceste concepte şi dăm voie gratuit firmelor să facă şi să inscripţioneze, să folosească aceste layout-uri”, a afirmat Radu Mazăre, citat de Mediafax.

Agenţii economici care vor să inscripţioneze diverse produse cu aceste embleme trebuie să vină la Primăria Constanţa și să primească acceptul unei comisii pentru a le putea produce şi comercializa aşa cum doresc, scrie Mediafax.

Potrivit Mediafax, primarul Radu Mazăre a precizat că cel mai mult îi plac logo-urile „Safari” şi „Bird watching” - prima înfăţişează două tinere care se află în club, iar cea de-a doua prezintă două fete urmărite cu un binoclu când fac plajă.

„Avem mai multe, ce putem regăsi în Mamaia: safari, valuri...(...) Domnişoarele trebuiesc vânate, sunt nişte gazele care trebuiesc vânate. Avem «Bird watching», pot veni spre zona Vadu oameni mai în etate să se uite cu binoclul după păsăretul de acolo sau mai tinerei să se uite şi ei după păsările de pe plajă”, a explicat Radu Mazăre, râzând, notează Mediafax.

Costul pentru realizarea campaniei "Mamaia Style", lansată în martie, la Târgul de Turism al României, a fost de 12.500 de euro, bani din taxa de promovare a staţiunii Mamaia, a declarat Corina Martin, preşedintele Asociaţiei Litoral - Delta Dunării.

Amintim că aleşii locali au votat azi în cadrul şedinţei Consiliului Local Municipal Constanţa o hotărâre privind acordul municipiului Constanţa pentru folosirea de către agenţii economi a conceptului Mamaia Style, care vine la pachet cu următoarele cinci layout-uri: Safari, Bird watching, Surfing, Snorkeling şi Perfect waves.

Sursă foto: reporterntv.ro
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii