O nouă comisie înființată! Asta se va ocupa de cumpărarea unui avion pentru zborurile speciale!
O nouă comisie înființată! Asta se va ocupa de cumpărarea unui avion pentru zborurile speciale!
23 May, 2016 21:42
ZIUA de Constanta
1141
Marime text
În România a mai fost înfiinţată o comisie, pe lângă multiplele care există în parlament și al căror număr nu se mai știe. De data aceasta, Comisia nou apărută se va ocupa de cumpărarea unui avion! Este vorba despre o comisie interinstituțională pentru coordonarea activităților necesare constituirii unei capabilități aeriene destinate executării zborurilor speciale a fost înființată printr-o decizie a premierului Dacian Cioloș, printre atribuțiile acesteia numărându-se și elaborarea unui proiect de act normativ pentru asigurarea finanțării necesare achiziției unei aeronave în cursul acestui an și care va fi operațională de la la 1 ianuarie 2017.
Decizia prim-ministrului privind înființarea acestei Comisii a fost publicată astăzi în Monitorul Oficial. Potrivit documentului, începând cu data intrării în vigoare a acestei decizii se înființează şi Comisia interinstituțională amintită.
Din componența Comisiei fac parte reprezentanți ai următoarelor instituții: Ministrul Transporturilor - ministru (președintele Comisiei), Cancelaria prim-ministrului - șeful Cancelariei premierului, Administrația Prezidențială - consilier de stat, Ministerul Finanțelor Publice - secretar de stat, Ministerul Apărării Naționale - șeful Statului Major General, șeful Statului Major al Forțelor Aeriene și șeful Departamentului pentru Armamente, Ministerul Afacerilor Externe - secretar de stat, Agenția Națională pentru Achiziții Publice - președinte, Serviciul Român de Informații - specialist, Serviciul de Informații Externe - specialist, Serviciul de Telecomunicații Speciale - director, Serviciul de Protecție și Pază - specialist, Regia Autonomă "Autoritatea Aeronautică Civilă Română" - director general și Regia Autonomă "Administrația Patrimoniului Protocolului de Stat" - director general.
Comisia are mai multe atribuții, între care promovarea memorandumului prin care se supune aprobării Consiliului Suprem de Apărare a Țării formatul pentru constituirea, în mod etapizat, a capabilității aeriene destinate zborurilor speciale, cu precizarea etapelor de implementare și a măsurilor necesare pentru operaționalizarea primei etape, începând cu 1 ianuarie 2017. Tot comisia trebuie să se ocupe şi de stabilirea costurilor de mentenanță și operare, precum și formularea propunerilor de alocări bugetare necesare în proiectul legii bugetului de stat pe anul 2017.
Ședințele Comisiei se organizează la sediul Ministerului Transporturilor ori de câte ori este necesar, la convocarea președintelui sau la solicitarea motivată a unui membru al Comisiei. Comisia poate fi sprijinită în activitatea sa de specialiști cu rol consultativ în domeniile tehnic, al investițiilor, economico-financiar și juridic.
În maximum cinci zile de la data intrării în vigoare a acestei decizii, Comisia își aprobă prin hotărâre propriul regulament de organizare și funcționare.
Decizia prim-ministrului privind înființarea acestei Comisii a fost publicată astăzi în Monitorul Oficial. Potrivit documentului, începând cu data intrării în vigoare a acestei decizii se înființează şi Comisia interinstituțională amintită.
Din componența Comisiei fac parte reprezentanți ai următoarelor instituții: Ministrul Transporturilor - ministru (președintele Comisiei), Cancelaria prim-ministrului - șeful Cancelariei premierului, Administrația Prezidențială - consilier de stat, Ministerul Finanțelor Publice - secretar de stat, Ministerul Apărării Naționale - șeful Statului Major General, șeful Statului Major al Forțelor Aeriene și șeful Departamentului pentru Armamente, Ministerul Afacerilor Externe - secretar de stat, Agenția Națională pentru Achiziții Publice - președinte, Serviciul Român de Informații - specialist, Serviciul de Informații Externe - specialist, Serviciul de Telecomunicații Speciale - director, Serviciul de Protecție și Pază - specialist, Regia Autonomă "Autoritatea Aeronautică Civilă Română" - director general și Regia Autonomă "Administrația Patrimoniului Protocolului de Stat" - director general.
Comisia are mai multe atribuții, între care promovarea memorandumului prin care se supune aprobării Consiliului Suprem de Apărare a Țării formatul pentru constituirea, în mod etapizat, a capabilității aeriene destinate zborurilor speciale, cu precizarea etapelor de implementare și a măsurilor necesare pentru operaționalizarea primei etape, începând cu 1 ianuarie 2017. Tot comisia trebuie să se ocupe şi de stabilirea costurilor de mentenanță și operare, precum și formularea propunerilor de alocări bugetare necesare în proiectul legii bugetului de stat pe anul 2017.
Ședințele Comisiei se organizează la sediul Ministerului Transporturilor ori de câte ori este necesar, la convocarea președintelui sau la solicitarea motivată a unui membru al Comisiei. Comisia poate fi sprijinită în activitatea sa de specialiști cu rol consultativ în domeniile tehnic, al investițiilor, economico-financiar și juridic.
În maximum cinci zile de la data intrării în vigoare a acestei decizii, Comisia își aprobă prin hotărâre propriul regulament de organizare și funcționare.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii