Oficial Daewoo-Mangalia Heavy Industries despre MSC Flaminia
Oficial: Daewoo-Mangalia Heavy Industries despre MSC Flaminia
06 Feb, 2014 15:41
ZIUA de Constanta
2324
Marime text
In legatura cu proiectul de reparatii si constructii a unei parti a navei MSC 'Flaminia', conducerea executiva a Daewoo-Mangalia Heavy Industries S.A., prin biroul sau de presa, transmite urmatorul comunicat :
Portcontainerul MSC 'Flaminia', dupa finalizarea operatiunilor de descarcare deseuri si decontaminare, derulate in Danemarca, urmeaza sa soseasca in Daewoo-Mangalia Heavy Industries S.A. in jurul datei de 15 Februarie 2014, in vederea operatiunilor de reparatii si constructii contractate cu clientul societatii noastre. Lucrarile sint programate a se finaliza la finele lunii mai 2014.
Nava, fiind decontaminata si neavand deseuri la bord, a fost scoasa de autoritatile competente germane si daneze de sub incidenta Regulamentului EU 1013/2006. In consecinta, in conformitate cu codul maritim si uzantele internationale din industrie, aplicabile si in Romania, pentru nave ce urmeaza sa intre la reparatii, agentul navei ce actionaza in numele armatorului si il reprezinta in relatiile procedurale cu institutiile statului va face demersurile procedurale pe linga autoritatile romane competente, in vederea intrarii in santierul naval.
Daewoo-Mangalia Heavy Industries S.A. va derula activitatile de reparatii a navei ce se constituie in obiect al contractului cu clientul sau din Germania, cu profesionalism, responsabilitate tehnica, comerciala si legala.
Portcontainerul MSC 'Flaminia', dupa finalizarea operatiunilor de descarcare deseuri si decontaminare, derulate in Danemarca, urmeaza sa soseasca in Daewoo-Mangalia Heavy Industries S.A. in jurul datei de 15 Februarie 2014, in vederea operatiunilor de reparatii si constructii contractate cu clientul societatii noastre. Lucrarile sint programate a se finaliza la finele lunii mai 2014.
Nava, fiind decontaminata si neavand deseuri la bord, a fost scoasa de autoritatile competente germane si daneze de sub incidenta Regulamentului EU 1013/2006. In consecinta, in conformitate cu codul maritim si uzantele internationale din industrie, aplicabile si in Romania, pentru nave ce urmeaza sa intre la reparatii, agentul navei ce actionaza in numele armatorului si il reprezinta in relatiile procedurale cu institutiile statului va face demersurile procedurale pe linga autoritatile romane competente, in vederea intrarii in santierul naval.
Daewoo-Mangalia Heavy Industries S.A. va derula activitatile de reparatii a navei ce se constituie in obiect al contractului cu clientul sau din Germania, cu profesionalism, responsabilitate tehnica, comerciala si legala.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii