Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
07:09 26 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Podul Anghel Saligny, de la Cernavodă, reprezintă România în campania Deutsche Telekom „Conectăm oamenii oriunde în Europa!“

ro

01 Jul, 2015 16:00 4081 Marime text
 
Telekom Romania a lansat o campanie media sub motto-ul „Conectăm oamenii oriunde în Europa!“. Astfel, România se alătură altor 11 țări în care Deutsche Telekom derulează o campanie pan-europeană integrată, menită să comunice atât strategia Grupului de a deveni liderul pieței de telecomunicații în Europa, cât și strategia locală a Telekom de a deveni operatorul integrat numărul unu din România, se arată într-un comunicat de presă.
 
„Investim în tehnologii moderne și o infrastructură transfrontalieră în Europa. Împreună cu alte companii naționale, ne străduim să oferim clienților noștri servicii de cea mai bună calitate și să captăm în mod eficient sinergiile de business” a spus Claudia Nemat, Board Member for Europe and Technology at Deutsche Telekom.
 
Tehnologiile conectează oameni, companii și piețe peste granițe
 
Prin această campanie media internațională, Grupul Deutsche Telekom dorește să sublinieze că tehnologia este un „pod” care aduce împreună oameni, companii și piețe. Elementul vizual central este „T”-ul Magenta. Fiecare țară în care Telekom este prezent este reprezentată de o clădire simbol și de un pod important, în care un „T”-ul este încorporat grafic. România este reprezentată de Ateneul Român și Podul Anghel Saligny.
 
Celelalte simboluri arhitecturale sunt Castelul Praga (Republica Cehă), Krakow Cloth Hall (Polonia), Piața Eroilor din Budapesta (Ungaria), Poarta Brandenburg din Berlin (Germania), Arena Pula (Croația), Podul Charles din Republica Cehă (Praga), Podul Europabrücke în Austria (Brenner Pass), Podul cu Lanțuri din Ungaria (Budapesta), Blue Wonder din Germania (Dresden) și Podul Nou din Slovacia (Bratislava). Spotul TV este aliniat cu acest concept creativ, reunind clădiri celebre și atracții turistice prin animații complexe generate de computer.
 Campania a fost lansată în luna mai, în Germania, și câteva zile mai târziu, în Macedonia și Muntenegru. Campaniile pentru Polonia, Cehia, Ungaria, Croația, Olanda, Austria, Slovacia, România și Albania fiind desfășurate în lunile iunie și iulie .
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii