"Portul Constanța, ultima redută de stat controlată încă de echipa Mazăre”
"Portul Constanța, ultima redută de stat controlată încă de echipa Mazăre”"Al patrulea ca dimensiune din Europa, din păcate nu și al patrulea ca trafic. În primul rând, portul e într-o paragină totală. Este, probabil, ultima redută de stat controlată încă de echipa Mazăre. Din păcate, managementul portului nu a făcut altceva, în ultimii ani, decât să împartă dividende (...) Infrastructura existentă, la care nu s-a mai contribuit deloc la capitolul întreținere, tarifele și politicile portuare care să îl facă neatractiv pe piața internațională. Nu o să înțeleg de ce a trebuit să fie împărțite acele procente din societatea de administrare. În primul rând, e o societate care prin denumire ar trebui să facă profit în euro, să nu ceară guvernului bani, iar toți banii câștigați să îi ruleze în infrastructura existentă. Vorbim de menținerea capacităților existente. Navele se pun pe uscat în Portul Constanța", a declarat şeful CCIR la televiziunea amintită.
Daraban a mai susținut la Realitatea TV că "administrația trebuie să rămână în mâinile statului" pentru politicile portuare care vor fi demarate în viitor.
"Rămâne de văzut ce se va întâmpla. Portul are un potențial enorm. Este delicat acolo pentru că nu intră pe agenda publică. Se invocă această Ordonanță 109 de management valabilă și în alte zone, dar acolo nu a fost genul Taromului sau a altor entități care sunt sub Ordonanța 109. Acolo a fost o chestiune strict politică, o impunere de-a echipei Mazăre a unei conduceri a portului. Trebuie să o spunem pe șleau", a mai afirmat președintele Camerei de Comerț și Industrie a României.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp