Primăria achiziţionează produse software
Primăria achiziţionează produse software
11 Nov, 2016 14:58
ZIUA de Constanta
1340
Marime text
Primăria Constanţa a lansat o procedură de consultare a pieţei pentru determinarea valorii estimative a bugetului pe care îl va aloca, în 2017, unor aplicaţii software. Respectivele aplicaţii se vor folosi la mai multe compartimente ale instituţiei, pentru a uşura munca de eliberare a autorizaţiilor şi a diferitelor licenţe. În cadrul consultării pieţei, primăria doreşte estimări de preţ pentru mai multe aplicaţii de software, data limită de primire a ofertelor fiind 15 noiembrie. Potrivit anunţului, se va achiziţiona o aplicaţie pentru gestionarea activităţii Serviciului Sprijinire şi Îndrumare Asociaţii de Proprietari, care va include o bază de date cu toate asociaţiile, administratorii, situaţiile periodice ale soldurilor elementelor de pasiv şi activ. De asemenea, aplicaţia va permite gestionarea mai multor informaţii, precum sesizări primite despre o anume asociaţie, controalele efectuate, sancţiunile aplicate. O altă aplicaţie se va implementa la Serviciul Spaţii Verzi, iar aceasta trebuie să permită întocmirea de devize specifice amenajărilor de teren şi a lucrărilor efectuate.Pentru Serviciul Tehnic Investiţii se va implementa un sotfware ce va permite elaborarea, analiza şi calculul documentaţiei tehnico-economice pentru activitatea de construcţii şi instalaţii. Gestionarea activităţii Serviciului de Transport Local va elibera documente pentru cursele regulate, pentru punctele de îmbarcare, va include avize de traseu, licenţe, autorizaţii de transport şi va permite controlul periodic al valabilităţii acestor documente. De asemenea, pentru transportul în regim de taxi, aplicaţia va permite folosirea de date precum solicitantul autorizaţiei, data autorizării, conducătorul auto angajat, informaţii despre vehicul, eventualul transfer al autorizaţiei, dar şi sancţiunile aplicate.
Este vorba despre un software capabil să gestioneze achiziţiile publice, auditarea proiectelor, monitorizarea lor, evaluarea, derularea lucrărilor, servicii de dirigenţie etc.
Alte software-uri vor fi cumpărate pentru a se urmări sistemul de control inters, serviciul de achiziţii, gestionarea contractelor aflate în derulare, mijloacele fixe şi obiectele de inventar.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii