RAJA acționează cu echipe de intervenție 27 de reclamații privind sistemul de canalizare stradal din Constanța, Mangalia și Cumpăna
RAJA acționează cu echipe de intervenție: 27 de reclamații privind sistemul de canalizare stradal din Constanța,
31 May, 2014 14:19
ZIUA de Constanta
2391
Marime text
În urma atenționărilor meteo, la nivelul SC RAJA SA s-au luat toate măsurile necesare pentru a se putea interveni cu promptitudine. Astfel, la nivelul judetului au acționat zeci de echipe de intervenţie dotate cu wome, vidanje și pompe de mare putere.
Până la această oră, din cauza ploilor, la dispeceratul societăţii s-au înregistrat 27 de reclamații privind sistemul de canalizare stradal din Constanţa, Mangalia si Cumpana. La nivelul municipiului, cele 14 sesizările au venit din zonele Casa de Cultura - strazile Bucuresti si Eliberarii; CET - Varful cu Dor, Aurel Vlaicu, Aleea Egretei; Poarta 6 - Martisorului, Brizei, Nehoiului; Faleza Nord - Pescarilor; Satul de Vacanta si Medeea. La Mangalia, s-au primit 11 reclamatii din zonele Colonii si 1 Decembrie, iar la Cumpana s-au inregistrat 2 reclamatii. Toate aceste sesizari au vizat sistemul de canalizare stradal. Echipele de intervenție au răspuns la toate solicitările și multe dintre ele au fost deja rezolvate sau sunt in curs de rezolvare.
Mai mult, lucrătorii au intervenit și în zonele sensibile ale orașului Constanta, Delfinariu și Dacia.
Facem un apel către toţi abonaţii care înregistrează probleme la sistemul de alimentare cu apă potabilă şi canalizare, pentru remedierea acestor situaţii într-un timp cât mai scurt să sesizeze toate avariile apărute la dispeceratul societăţii la numărul de telefon 0241.66.44.44.
Până la această oră, din cauza ploilor, la dispeceratul societăţii s-au înregistrat 27 de reclamații privind sistemul de canalizare stradal din Constanţa, Mangalia si Cumpana. La nivelul municipiului, cele 14 sesizările au venit din zonele Casa de Cultura - strazile Bucuresti si Eliberarii; CET - Varful cu Dor, Aurel Vlaicu, Aleea Egretei; Poarta 6 - Martisorului, Brizei, Nehoiului; Faleza Nord - Pescarilor; Satul de Vacanta si Medeea. La Mangalia, s-au primit 11 reclamatii din zonele Colonii si 1 Decembrie, iar la Cumpana s-au inregistrat 2 reclamatii. Toate aceste sesizari au vizat sistemul de canalizare stradal. Echipele de intervenție au răspuns la toate solicitările și multe dintre ele au fost deja rezolvate sau sunt in curs de rezolvare.
Mai mult, lucrătorii au intervenit și în zonele sensibile ale orașului Constanta, Delfinariu și Dacia.
Facem un apel către toţi abonaţii care înregistrează probleme la sistemul de alimentare cu apă potabilă şi canalizare, pentru remedierea acestor situaţii într-un timp cât mai scurt să sesizeze toate avariile apărute la dispeceratul societăţii la numărul de telefon 0241.66.44.44.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii