Scandal pe marginea Festivalului Antic Tomis Groove Hour, reproşuri la adresa Corinei Martin - „Ne creaţi un mare deserviciu de imagine pe care dumneavoastră nu-l puteţi repara”
Scandal pe marginea Festivalului Antic Tomis: Groove Hour, reproşuri la adresa Corinei Martin - „Ne creaţi
17 Aug, 2014 12:16
ZIUA de Constanta
3300
Marime text
Festivalul Antic Tomis continuă să dea naştere unor divergenţe de opinie. Mai nou, Dan Frigioiu, managerul general al companiei de publicitate Groove Hour, a avut un schimb de replici pe Facebook cu nimeni altcineva decât Corina Martin, preşedintele Asociaţiei pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului Litoral Delta Dunării. Mai exact, Dan Frigioiu a promovat, pe pagina sa de Facebook, articolul „Corina Martin va fi, pentru o zi, Regina Tomiris. Directorul Muzeului de Istorie Constanţa - «O stupizenie, o aberaţie sinistră»” apărut în ediţia din data de 8 august a cotidianului ZIUA de Constanţa, fapt pentru care Martin i-a mulţumit. Ceea ce urmează însă este un reproş al lui Dan Frigioiu la adresa Corinei Martin. „Cu plăcere, dar cred că nu aţi înţeles... este comentată deformarea istoriei pe bani publici”.
Mai mult, Frigioiu constată „o nouă încercare de a folosi identitatea vizuală creată de Groove Hour în promovarea evenimentului de anul acesta”.
„Constat o nouă încercare de a folosi identitatea vizuală creată de Groove Hour în promovarea evenimentului de anul acesta. Trebuia să multumiţi doamnei Oprea Cami anul trecut, în august, când a postat aceste imagini, nu să le folosiţi acum.
Vă rog nu ne determinaţi să facem public faptul că nu am avut doar o idee care nu ar fi prins viaţă fără Asociaţia Litoral, ci am venit cu un concept, cu o identitate vizuală, cu managementul evenimentului, cu contribuţii financiare proprii şi cu fonduri nerambursabile rezultate tot din proiecte proprii.
Ştiu că este greu să umpli o pagină de Facebook cu un conţinut de valoare în fiecare zi, dar vă rog să înţelegeţi că FAT ed I şi ed a II-a au fost evenimente Groove Hour la care dumneavoastră aţi fost parteneri pentru strângerea de fonduri şi organizare (relaţia cu autorităţile publice, spaţiu de desfăşurare, etc) şi nu au legătură cu evenimentul de anul acesta. Ne creaţi un mare deserviciu de imagine pe care dumneavoastră nu-l puteţi repara.
Groove Hour este o companie specializată în marketing cultural şi organizare de evenimente autorizată de Academia del Teatro alla Scala din Milano, este certificată cu ISO 9001/2008 pentru servicii de comunicare PR, publicitate şi studii de piaţă şi nu doreşte să fie asociată prin creaţiile ei cu evenimentul FAT ediţia 2014”, în transmite Dan Frigioiu Corinei Martin.
Festivalul Antic Tomis a fost propus de Groove Hour Consiliului Judeţean Constanţa, pentru prima dată, în 2006. Cu toate acestea, prima ediţie a evenimentului s-a desfăşurat abia şase ani mai târziu.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii