Se va închide sau nu Maritimo pentru procesul de rebranding
Se va închide sau nu Maritimo pentru procesul de rebrandingIMMOFINANZ, unul dintre cei mai importanți investitori imobiliari din România, aduce brandul de retail VIVO! pe piața locală și demarează procesul de rebranding pentru cele patru centre comerciale din portofoliu său. Astfel, Polus Center Cluj va deveni VIVO! Cluj, Maritimo Shopping Center Constanța își va schimba numele în VIVO! Constanța, Pitești Mall va deveni VIVO! Pitești și Gold Plaza Baia Mare se va numi VIVO! Baia Mare.
În contextul prezentat, astăzi, vă oferim noi informaţii despre acest subiect. Am aflat că procesul de rebranding a fost demarat deja.
„Prima etapă, care include modificarea completă a identității vizuale a zonelor exterioare (elementele de branding din exterior) va fi finalizată în luna noiembrie 2016”, a declarat, pentru cotidianul ZIUA de Constanţa, Sorin Vișoianu, Country Manager Operations România în cadrul IMMOFINANZ.
Întrebat de redactorii ZIUA de Constanţa dacă acest proces presupune faptul că centrul comercial va fi închis pentru reamenajare, Sorin Vişoianu a oferit următorul răspuns:
„Depunem eforturi susținute pentru a implementa rapid procesul de rebranding și facem tot posibilul ca acesta să nu cauzeze disconfort pentru chiriașii noștri și clienții acestora. Nu avem în plan închiderea centrelor comerciale pentru realizarea acestuia.”
De asemenea, tot Sorin Vişoianu ne-a spus că strategia IMMOFINANZ se bazează pe ideea de a oferi o experiență superioară, standardizată clienţilor, „obiectiv realizat prin intermediul brandurilor proprii, printre care se numără și VIVO!. Acesta este viitorul proprietăților noastre de retail din Europa Centrală și de Est și suntem încrezători în succesul lor. Transformarea Maritimo Shopping Center în VIVO! Constanța reprezintă un pas înainte pentru centrul nostru comercial, un angajament pentru calitate și servicii față de chiriașii noștri și clienții lor”, a precizat Sorin Vişoianu.
„Maritimo Shopping Center este și a fost un brand al IMMOFINANZ, iar ceea ce se întâmplă acum reprezintă o etapă nouă, un pas către viitor. Ne propunem să aducem toate centrele noastre comerciale din regiune sub umbrela VIVO!, care a devenit brandul standard IMMOFINANZ pentru centre comerciale. Această strategie ne va ajuta să le oferim clienților o experiență comercială superioară și suntem încrezători că VIVO! se va bucura de o primire călduroasă în România”, a încheiat astfel Sorin Vişoianu.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp