Spotul cu tigaia Dry Cooker, interzis la posturile TV
Spotul cu tigaia Dry Cooker, interzis la posturile TV
16 Apr, 2013 16:47
ZIUA de Constanta
1678
Marime text
Un spot care promovează tigaia Dry Cooker a fost interzis de la difuzarea pe posturile TV, printr-o decizie luată marţi de CNA, care a considerat că acesta încalcă legislaţia audiovizualului în ceea ce priveşte informarea corectă a publicului şi conţine greşeli de exprimare
Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a analizat, în şedinţa de marţi, grupajele de teleshopping cu un spot pentru promovarea tigăii Dry Cooker, difuzate, la mai multe televiziuni, în perioada 30 ianuarie - 21 februarie.
În respectivul spot sunt prezentate mai multe persoane, între care şi Adriana Bahmuţeanu, care vorbesc despre beneficiile gătitului cu această tigaie. De asemenea, Adriana Bahmuţeanu face afirmaţii precum: "De când folosesc tigaia Dry Cooker, simt că am mai multă energie", "parcă aş dărâma munţii cu tigaia Dry Cooker", "sunt în formă doar cu tigaia Dry Cooker", "Dry Cooker nu e o tigaie (...) e sănătatea copiilor mei".
CNA a primit o sesizare în care sunt reclamate greşelile de exprimare pe care le fac protagonistele respectivului spot publicitar.
Pe de altă parte, Comitetul Etic al Consiliului Român pentru Publicitate (RAC), căruia CNA i-a solicitat un punct de vedere, în virtutea parteneriatului dintre cele două instituţii, a decis că, "în ceea ce priveşte prezenţa erorilor gramaticale (...), nu se încalcă Codul de Practică în Publicitate" elaborat de RAC.
Sursa AICI
Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a analizat, în şedinţa de marţi, grupajele de teleshopping cu un spot pentru promovarea tigăii Dry Cooker, difuzate, la mai multe televiziuni, în perioada 30 ianuarie - 21 februarie.
În respectivul spot sunt prezentate mai multe persoane, între care şi Adriana Bahmuţeanu, care vorbesc despre beneficiile gătitului cu această tigaie. De asemenea, Adriana Bahmuţeanu face afirmaţii precum: "De când folosesc tigaia Dry Cooker, simt că am mai multă energie", "parcă aş dărâma munţii cu tigaia Dry Cooker", "sunt în formă doar cu tigaia Dry Cooker", "Dry Cooker nu e o tigaie (...) e sănătatea copiilor mei".
CNA a primit o sesizare în care sunt reclamate greşelile de exprimare pe care le fac protagonistele respectivului spot publicitar.
Pe de altă parte, Comitetul Etic al Consiliului Român pentru Publicitate (RAC), căruia CNA i-a solicitat un punct de vedere, în virtutea parteneriatului dintre cele două instituţii, a decis că, "în ceea ce priveşte prezenţa erorilor gramaticale (...), nu se încalcă Codul de Practică în Publicitate" elaborat de RAC.
Sursa AICI
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii