Televiziunea lui Berlusconi s-a lansat oficial în România. Iată pe ce canale se poate recepţiona
Televiziunea lui Berlusconi s-a lansat oficial în România. Iată pe ce canale se poate recepţiona
07 Apr, 2013 08:17
ZIUA de Constanta
1445
Marime text
Televiziunea Mediaset Italia, parte a grupului Mediaset controlat de Silvio Berlusconi, a fost lansată oficial în România, vineri seară, în cadrul unui eveniment organizat la Bucureşti, la care a fost prezentată strategia companiei de media italiene pe piaţa audiovizualului românesc.
Planurile companiei Mediaset pe piaţa din România au fost prezentate de Paola de Santiago Haas, Project Manager la Mediaset Distribution, şi de Serena Petrecca, International Marketing Manager la Mediaset Italia. La evenimentul organizat de compania Chello Networks, care deţine drepturile de distribuţie a televiziunii Mediaset Italia în România, au participat şi reprezentanţi ai societăţilor de cablu din Bucureşti şi din ţară.
Programul televiziunii Mediaset Italia cuprinde: divertisment (31,4%), ştiri mondene (soft news) (26,2%), ştiri (hard news) (4,5%), programe de tip dramă (23,3%), telenovele (7,3%), programe culturale (2,7%) şi programe de colecţie (2,9%).
Programele difuzate de Mediaset Italia sunt în limba italiană, nefiind subtitrate sau dublate întrucât majoritatea sunt transmise live, a explicat Paola de Santiago Haas.
"Mediaset Italia este o televiziune pay TV (cu plată, n.r.). Suntem deja în grilele mai multor operatori de cablu din România, însă vrem să ne extindem distribuţia pe marile platforme. Considerăm că ar fi un business bun şi pentru noi şi pentru marii operatori de cablu şi DTH din România", a mai spus Paola de Santiago Haas.
În prezent, în România, televiziunea Mediaset Italia este disponibilă în grilele unor operatori de cablu precum NextGen (Romtelecom), Canal S, Ines Group şi TV Sat 2002.
Sursa: economica.net
Planurile companiei Mediaset pe piaţa din România au fost prezentate de Paola de Santiago Haas, Project Manager la Mediaset Distribution, şi de Serena Petrecca, International Marketing Manager la Mediaset Italia. La evenimentul organizat de compania Chello Networks, care deţine drepturile de distribuţie a televiziunii Mediaset Italia în România, au participat şi reprezentanţi ai societăţilor de cablu din Bucureşti şi din ţară.
Programul televiziunii Mediaset Italia cuprinde: divertisment (31,4%), ştiri mondene (soft news) (26,2%), ştiri (hard news) (4,5%), programe de tip dramă (23,3%), telenovele (7,3%), programe culturale (2,7%) şi programe de colecţie (2,9%).
Programele difuzate de Mediaset Italia sunt în limba italiană, nefiind subtitrate sau dublate întrucât majoritatea sunt transmise live, a explicat Paola de Santiago Haas.
"Mediaset Italia este o televiziune pay TV (cu plată, n.r.). Suntem deja în grilele mai multor operatori de cablu din România, însă vrem să ne extindem distribuţia pe marile platforme. Considerăm că ar fi un business bun şi pentru noi şi pentru marii operatori de cablu şi DTH din România", a mai spus Paola de Santiago Haas.
În prezent, în România, televiziunea Mediaset Italia este disponibilă în grilele unor operatori de cablu precum NextGen (Romtelecom), Canal S, Ines Group şi TV Sat 2002.
Sursa: economica.net
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii