"Verde la educaţie pentru circulaţie", campanie premiată în SUA
"Verde la educaţie pentru circulaţie", campanie premiată în SUA
28 Feb, 2015 13:55
ZIUA de Constanta
1509
Marime text
Campania socială „Verde la educație pentru circulație”, implementată şi derulată cu sprijinul Poliţiei Române, a câştigat competiţia internaţională PR Daily Corporate Social Responsibility Awards 2014, desfăşurată în SUA, transmite Biroul de presă al Poliţiei Române.
Aflată la cea de a doua ediție, „Verde la educație pentru circulaţie” este cea mai amplă campanie socială de educaţie rutieră organizată în România, care a fost implementată de Poliţia Română, în parteneriat cu un lanț de magazine din toată ţara.
Campania a fost desemnată câştigătoare în cadrul Premiilor de Responsabilitate Socială (PR Daily Corporate Social Responsibility Awards 2014), la categoria „Cel mai bun eveniment de CSR” („Best CSR Event”), eveniment ce a avut loc în Statele Unite ale Americii.
„Verde la educație pentru circulaţie” a avut ca scop prevenirea accidentelor rutiere în rândul copiilor prin conştientizarea acestei probleme şi corecta informare a celor mici, pentru scăderea numărului de accidente, pe termen lung.
Campania s-a derulat printr-o serie de activități, în cadrul cărora polițiștii rutieri le-au oferit copiilor recomandări privind cele mai importante reguli pe care trebuie să le respecte atunci când merg singuri la școală, la magazin sau la locul de joacă. Cei peste 30.000 de copii, au făcut cunoștinţă cu semnele de circulaţie, au luat parte la o sesiune de jocuri interactive, în care agenții de circulație i-au invitat pe cei prezenți într-un orășel miniatural, pentru a pune în aplicare informațiile accumulate, iar la final au fost recompensaţi cu premii.
Competiţia „Corporate Social Responsibility” se numără printre cele mai cunoscute iniţiative de premiere din domeniu, urmărind să promoveze campaniile cele mai creative din întreaga industrie de PR.
Aflată la cea de a doua ediție, „Verde la educație pentru circulaţie” este cea mai amplă campanie socială de educaţie rutieră organizată în România, care a fost implementată de Poliţia Română, în parteneriat cu un lanț de magazine din toată ţara.
Campania a fost desemnată câştigătoare în cadrul Premiilor de Responsabilitate Socială (PR Daily Corporate Social Responsibility Awards 2014), la categoria „Cel mai bun eveniment de CSR” („Best CSR Event”), eveniment ce a avut loc în Statele Unite ale Americii.
„Verde la educație pentru circulaţie” a avut ca scop prevenirea accidentelor rutiere în rândul copiilor prin conştientizarea acestei probleme şi corecta informare a celor mici, pentru scăderea numărului de accidente, pe termen lung.
Campania s-a derulat printr-o serie de activități, în cadrul cărora polițiștii rutieri le-au oferit copiilor recomandări privind cele mai importante reguli pe care trebuie să le respecte atunci când merg singuri la școală, la magazin sau la locul de joacă. Cei peste 30.000 de copii, au făcut cunoștinţă cu semnele de circulaţie, au luat parte la o sesiune de jocuri interactive, în care agenții de circulație i-au invitat pe cei prezenți într-un orășel miniatural, pentru a pune în aplicare informațiile accumulate, iar la final au fost recompensaţi cu premii.
Competiţia „Corporate Social Responsibility” se numără printre cele mai cunoscute iniţiative de premiere din domeniu, urmărind să promoveze campaniile cele mai creative din întreaga industrie de PR.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii