Ziua internațională a telefonului copilului
Ziua internațională a telefonului copilului
17 May, 2015 12:31
ZIUA de Constanta
1351
Marime text
La 17 mai, este marcată Ziua internațională a telefonului copilului, de către toți membri rețelei globale de servicii Child Helpline International, informează Agerpres.
În ultimii zece ani, peste 277 de milioane de copii din întreaga lume au apelat liniile de asistență ale Child Helpline International. Serviciile „telefonul copilului“ ascultă, oferă consiliere specializată și îndrumă copiii către servicii de asistență socială relevante pentru acele situații care impun intervenție în regim de urgență. Numărul apelurilor către serviciile „telefonul copiluluiô continuă să crească continuu cu aproximativ 5% pe an. Acest lucru demonstrează faptul că linia telefonică de asistență gratuită reprezintă un instrument de sprijin vital într-o lume în schimbare.
În acest an campania militează pentru dreptul copiilor de a fi ascultați, fiind concepută pentru a sensibiliza cu privire la această problemă globală și pentru a încuraja guvernele și companiile de telecomunicații să se unească în a face posibilă ascultarea fiecărei voci de copil. La fiecare două secunde o persoană face apel la o linie a ''telefonului copilului''. Este nevoie de sprijin din cauza faptului că o jumătate dintre cei care au apelat nu au fost ascultați niciodată, pentru că încă este nevoie de finanțare pentru a putea veni în ajutorul celor care au nevoie în primul rând cu noi linii telefonice de asistență și numai.
Sursa: Agerpres
În ultimii zece ani, peste 277 de milioane de copii din întreaga lume au apelat liniile de asistență ale Child Helpline International. Serviciile „telefonul copilului“ ascultă, oferă consiliere specializată și îndrumă copiii către servicii de asistență socială relevante pentru acele situații care impun intervenție în regim de urgență. Numărul apelurilor către serviciile „telefonul copiluluiô continuă să crească continuu cu aproximativ 5% pe an. Acest lucru demonstrează faptul că linia telefonică de asistență gratuită reprezintă un instrument de sprijin vital într-o lume în schimbare.
În acest an campania militează pentru dreptul copiilor de a fi ascultați, fiind concepută pentru a sensibiliza cu privire la această problemă globală și pentru a încuraja guvernele și companiile de telecomunicații să se unească în a face posibilă ascultarea fiecărei voci de copil. La fiecare două secunde o persoană face apel la o linie a ''telefonului copilului''. Este nevoie de sprijin din cauza faptului că o jumătate dintre cei care au apelat nu au fost ascultați niciodată, pentru că încă este nevoie de finanțare pentru a putea veni în ajutorul celor care au nevoie în primul rând cu noi linii telefonice de asistență și numai.
Sursa: Agerpres
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii