Autoritatea Naţională de Management al Calităţii în Sănătate a decis cine va evalua Spitalul Clinic CF Constanţa (document)
Autoritatea Naţională de Management al Calităţii în Sănătate a decis cine va evalua Spitalul Clinic CF Constanţa
03 Aug, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
2394
Marime text
Contractul „Servicii pentru evaluarea Spitalului Clinic CF Constanţa“ a fost atribuit de către Autoritatea Naţională de Management al Calităţii în Sănătate.Contractul „Servicii pentru evaluarea Spitalului Clinic CF Constanţa“ a fost atribuit de către Autoritatea Naţională de Management al Calităţii în Sănătate.Contractul „Servicii pentru evaluarea Spitalului Clinic CF Constanţa“ a fost atribuit de către Autoritatea Naţională de Management al Calităţii în Sănătate.
Potrivit anunţului de atribuire, publicat pe SEAP, contractul nr. 36 „Servicii pentru evaluarea Spitalului Clinic CF Constanţa a fost atribuit Eleonorei Florica Cimpan. Valoarea acestuia este de 9.380,67 de lei fără TVA. De asemenea, contractul nr. 35 „Servicii pentru evaluarea Spitalului Clinic CF Constanţa“, în valoare de 9.380,67 de lei fără TVA, a revenit Larisei Chiriac.
Misiunea Autorităţii Naţionale de Management al Calităţii în Sănătate este să determine asigurarea şi îmbunătăţirea continuă a calităţii serviciilor de sănătate şi a siguranţei pacientului prin modificarea culturii organizaţiilor din sănătate, standardizare, evaluarea serviciilor de sănătate şi acreditarea unităţilor sanitare.
ANMCS va disemina conceptul de calitate profesioniştilor din sistemul de sănătate, în scopul modificării culturii organizaţionale, pentru a asigura implementarea sistemului de management al calităţii. Viziunea Autorităţii Naţionale de Management al Calităţii în Sănătate este să obţină recunoaşterea internaţională ca organism de acreditare.
Obiectivele Autorităţii Naţionale de Management al Calităţii în Sănătate: să evalueze toate categoriile de unităţi sanitare din punctul de vedere al calităţii serviciilor medicale şi al siguranţei pacientului; să elaboreze o metodologie de identificare, raportare şi monitorizare a efectelor adverse asociate actelor medicale fără caracter acuzator; să informeze şi să formeze angajaţii din sistemul de sănătate cu privire la asigurarea şi îmbunătăţirea calităţii şi siguranţei pacientului; să informeze pacienţii cu privire la calitatea serviciilor de sănătate oferite de unităţile sanitare pentru a înţelege de ce pot avea încredere mai mare într-o unitate sanitară acreditată sau în curs de acreditare; să pună la dispoziţia autorităţilor centrale decidente informaţii privind calitatea serviciilor de sănătate şi siguranţa pacientului.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de atribuire a licitaţiei.
Potrivit anunţului de atribuire, publicat pe SEAP, contractul nr. 36 „Servicii pentru evaluarea Spitalului Clinic CF Constanţa a fost atribuit Eleonorei Florica Cimpan. Valoarea acestuia este de 9.380,67 de lei fără TVA. De asemenea, contractul nr. 35 „Servicii pentru evaluarea Spitalului Clinic CF Constanţa“, în valoare de 9.380,67 de lei fără TVA, a revenit Larisei Chiriac.
Misiunea Autorităţii Naţionale de Management al Calităţii în Sănătate este să determine asigurarea şi îmbunătăţirea continuă a calităţii serviciilor de sănătate şi a siguranţei pacientului prin modificarea culturii organizaţiilor din sănătate, standardizare, evaluarea serviciilor de sănătate şi acreditarea unităţilor sanitare.
ANMCS va disemina conceptul de calitate profesioniştilor din sistemul de sănătate, în scopul modificării culturii organizaţionale, pentru a asigura implementarea sistemului de management al calităţii. Viziunea Autorităţii Naţionale de Management al Calităţii în Sănătate este să obţină recunoaşterea internaţională ca organism de acreditare.
Obiectivele Autorităţii Naţionale de Management al Calităţii în Sănătate: să evalueze toate categoriile de unităţi sanitare din punctul de vedere al calităţii serviciilor medicale şi al siguranţei pacientului; să elaboreze o metodologie de identificare, raportare şi monitorizare a efectelor adverse asociate actelor medicale fără caracter acuzator; să informeze şi să formeze angajaţii din sistemul de sănătate cu privire la asigurarea şi îmbunătăţirea calităţii şi siguranţei pacientului; să informeze pacienţii cu privire la calitatea serviciilor de sănătate oferite de unităţile sanitare pentru a înţelege de ce pot avea încredere mai mare într-o unitate sanitară acreditată sau în curs de acreditare; să pună la dispoziţia autorităţilor centrale decidente informaţii privind calitatea serviciilor de sănătate şi siguranţa pacientului.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de atribuire a licitaţiei.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii