Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
12:01 04 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Licitație de peste 600.000 de lei Cine va face curățenie în sediile RAEDPP Constanța (document)

ro

09 Jun, 2014 00:00 3288 Marime text
Regia Autonomă Exploatarea Domeniului Public și Privat (RAEDPP) Constanța va organiza și desfășura o procedură de achiziții publice pentru atribuirea contractului „Servicii de curățenie, igienă și întreținere curentă“.
 
Așa cum reiese din anunțul de participare nr. 151350/07.06.2014, publicat pe SEAP, contractul presupune realizarea serviciilor de curățenie, igienizare și întreținere curentă în spații aflate în administrarea RAEDPP Constanța, pentru o durată de 12 luni. Valoarea totală a contractului este de 628.470,12 lei fără TVA. Serviciile vor fi prestate în municipiul Constanța la următoarele obiective: piața Brotăcei, piața Tomis Nord, piața Tic-Tac, piața Tomis III, piața I.L. Caragiale, bazarul Eliberării, piața Grivița, piața Pescăruș, piața Unirii, Direcția Piețe Târguri și Oboare, sediul RAEDPP din bulevardul Tomis nr. 101, parcul de distracții „Țara piticilor“ din Parcul Tăbăcăriei, pista de rolleri, skateri, bicicliști - Gravity Park și terenul de sport din bulevardul I.C. Brătianu, parcul de distracții „Țara piticilor“ de pe Aleea Nalbei.
Suprafața totală a spațiilor este de 24 509,24 mp. Societățile interesate pot depune ofertele de participare până pe data de 22.07.2014, ora 12.00, urmând ca acestea să fie deschise pe data de 23.07.2014 , ora 12.00. Cuantumul garanției de participare la licitație este de 12.500 de lei.
 
Responsabili de licitație
 
Persoanele cu funcție de decizie în ceea ce privește organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire sunt: Moțățăianu Iulia-Mădălina - director general, Bobe Lăcrămioara-Carmen - director Direcția Economică, Diamandescu Caterina - director Direcția Juridică, Fronescu Nicolae - director Direcția Piețe Târguri și Oboare, Ciobanu Ion - șef Serviciu Administrativ, Mumin Elena - șef Birou Achiziții, Bangal Tatiana - consilier juridic, Negru Viorel - funcționar administrativ.

 Condiții pentru ofertanți
 
Ofertanții vor prezenta cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani, valoarea minimă impusă fiind de 1.256.000 de lei. De asemenea, personalul de execuție strict necesar asigurării curățeniei și întreținerii zilnice pe care ofertantul are obligația de a-l asigura permanent și obligatoriu pe întreaga perioada de derulare a contractului va fi format din minimum 25 persoane. Personalul de execuție trebuie să fi absolvit cursurile de instruire privind însușirea noțiunilor fundamentale de igienă, conform Ordinelor Ministrului Sănătății și Ministrului Educației nr. 1225/5031/2003. De asemenea, se mai solicită ofertanților să dispună de cel puțin patru aspiratoare de praf profesionale.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii