Post vacant la Primăria Poarta Albă. Cine poate participa la concurs
Post vacant la Primăria Poarta Albă. Cine poate participa la concurs
10 Jul, 2017 20:13
ZIUA de Constanta
1747
Marime text

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
- nivelul studiilor: superioare;
- vechime în specialitate studiilor necesare ocupării postului: 9 ani.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
- 08 august 2017, ora 10.00: proba scrisă;
- 10 august 2017, ora 10:00: proba interviu.
Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Comunei Poarta Albă, Judeţul Constanţa, telefon: 0241/853.228.
Sursa foto: ZIUA de Constanța
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii