Primăria Comunei Peștera angajează polițist local. Când va avea loc concursul
Primăria Comunei Peștera angajează polițist local. Când va avea loc concursul
14 Jan, 2018 20:00
ZIUA de Constanta
2296
Marime text

Concursul se va desfășura astfel:
- proba scrisă în data de 22.01.2018, ora 10.00;
- interviul pentru candidații admiși la proba scrisă în data de 23.01.2018, ora 10.00.
Condiții de participare:
- studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;
- vechime în specialitatea studiilor: 5 ani;
- permis de conducere categoria B.
Candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute de art. 54 din Legea nr 188/1999, privind Statutul funcționarilor publici (r2).
Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul instituției în termen de 8 zile de la data publicării anunțului în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a.
Relații suplimentare și coordonatele de contact pentru depunerea dosarelor de concurs la sediul instituției – Primăria Comunei Peștera, persoană de contact: Capriceru Mirela – referent superior, telefon/ fax 0241856872, 0786277807. E-mail: primariapestera@yahoo.com.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii