350 de bănci de odihnă vor fi montate în parcurile şi staţiile de autobuz din Constanţa (document)
350 de bănci de odihnă vor fi montate în parcurile şi staţiile de autobuz din Constanţa (document)
13 Nov, 2015 00:00
ZIUA de Constanta
2490
Marime text
Municipiul Constanţa intenţionează să cumpere 350 de bănci de odihnă, pe care le va amplasa în parcurile şi staţiile de autobuz din oraş.
Potrivit invitaţiei nr. 381862/10.11.2015, publicată pe SEAP, în acest sens va fi organizată o procedură publică pentru atribuirea contractului „Achiziţia şi montarea a 350 de bănci de odihnă“. Valoarea estimată a contractului fără TVA este de 265.950 de lei. Societăţile interesate de acest contract pot depune ofertele de participare până pe data de 24.11.2015, ora 10.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 13.00. Cuantumul garanţiei de participare este de 5.310 lei.
De asemenea, ofertanţii vor depune lista principalelor livrări de produse efectuate în ultimii trei ani, conţinând valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi. Din lista livrărilor de produse efectuate în ultimii trei ani va rezulta că au fost furnizate produse similare cu obiectul contractului, însoţite de certificări/documente emise sau contrasemnate de către o autoritate sau de către clientul beneficiar.
În anul 2013, contactul privind „Achiziţia, execuţia lucrărilor privind repararea, vopsirea, montarea, demontarea, transportul şi depozitarea băncilor de odihnă pentru spaţiile de recreere din municipiul Constanţa“, în valoare de 160.773,97 lei, a fost câştigat de
SC ALCOR COMCO SRL, cu sediul social în municipiul Constanţa, strada Căpitan Papadopol nr. 14.
Anunţul de participare la licitaţie poate fi vizualizat în secţiunea „Documente“.
Potrivit invitaţiei nr. 381862/10.11.2015, publicată pe SEAP, în acest sens va fi organizată o procedură publică pentru atribuirea contractului „Achiziţia şi montarea a 350 de bănci de odihnă“. Valoarea estimată a contractului fără TVA este de 265.950 de lei. Societăţile interesate de acest contract pot depune ofertele de participare până pe data de 24.11.2015, ora 10.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 13.00. Cuantumul garanţiei de participare este de 5.310 lei.
De asemenea, ofertanţii vor depune lista principalelor livrări de produse efectuate în ultimii trei ani, conţinând valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi. Din lista livrărilor de produse efectuate în ultimii trei ani va rezulta că au fost furnizate produse similare cu obiectul contractului, însoţite de certificări/documente emise sau contrasemnate de către o autoritate sau de către clientul beneficiar.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: Decebal Făgădău - primar interimar, Gabriel Stan - viceprimar, Marcela Enache - secretar municipiu, Irina Roxana Pânzariu - director executiv, Fulvia Dinescu - director executiv adjunct, Daniela Corneanu - şef Serviciu, Mihaela Liuţă - şef Serviciu, Iuliana Voicu - şef Serviciu, Laura Bobeş - şef Serviciu, Gabriela Teşuleanu - şef Serviciu, Viorica Ani Merlă - director executiv, Mihaela Stan - director executiv adjunct, Carmina Ionela Popescu - şef Serviciu, Octavia Bardaşu - şef Serviciu, Georgiana Bratu - şef Serviciu, Mădălina Vascu-Laciu - director executiv, Cristina Laurenţia Itoafă - şef Serviciu, Nicolai Nuţu - şef Serviciu, Luiza Elena Tănase - arhitect-şef, Nicoleta Constantin - şef Serviciu, Georgiana Gospodaru - director executiv, Nicoleta Florescu - şef Serviciu, Mihai Balaban - şef Birou, Daniela Nanu - director executiv adjunct, Veaveghiul Borali - şef Birou, Ghiulnihal Mutalâp - şef Serviciu, Marcela Frigioiu - director executiv, Georgeta Gheorghe - director executiv adjunct, Oana Dobre - şef Serviciu, Lenuţa Petcu - şef Serviciu, Camelia Dudaş - director executiv, Monica Hagi - şef Serviciu, Sânziana Ene - şef Serviciu, Dorel Vârlan - şef Birou, Ionuţ Pripişi - director executiv adjunct, Daniel Bratu - director executiv adjunct, Dan Baltag - şef Serviciu, Ionuţ Dumitru - şef Serviciu, Mugurel Leonard Petcu - şef Serviciu, Adrian Constantin Untaru - şef Serviciu, Florin Tudose - şef Serviciu, Mihaela Rodica Nache - şef Birou, Aurora Traşcă - director executiv, Doina Gheondea - director executiv adjunct, Irina Gavriz - şef Serviciu, Gheorghe Coman - şef Serviciu, Dragoş Morcov Manolache - şef Serviciu, Jenica Eugenia Munteanu - şef Serviciu, Mihaela Pătruţoiu - şef Serviciu, Adriana Stamat - director executiv, Antuanela Dancu - şef Serviciu, Mihaela Mihai - şef Birou, Liviu Pătraşcu - şef Serviciu, Liviu Tramudana - şef Serviciu, Emil Andrei Mereuţă - director executiv, Ecaterina Velica - director executiv adjunct, Iuliana Zahariciuc - şef Serviciu, Ana Rodica Crăciun - şef Serviciu, Dezideriu Dudaş - şef Serviciu, Ştefan Taran - şef Serviciu, Sorina Gherasim - şef Serviciu.În anul 2013, contactul privind „Achiziţia, execuţia lucrărilor privind repararea, vopsirea, montarea, demontarea, transportul şi depozitarea băncilor de odihnă pentru spaţiile de recreere din municipiul Constanţa“, în valoare de 160.773,97 lei, a fost câştigat de
SC ALCOR COMCO SRL, cu sediul social în municipiul Constanţa, strada Căpitan Papadopol nr. 14.
Anunţul de participare la licitaţie poate fi vizualizat în secţiunea „Documente“.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii
- D 15 Nov, 2015 11:23 CAUTAM colaboratori , Operator PC online ( de acasa ) Program recomandat : 1-2 ore zilnic Contract legal,venituri suplimentare motivante,scrisoare de recomandare ! Aici primesti Informatii COMPLETE si CORECTE despre proiect ! Este vorba despre foarte multe informatii. Din aceasta cauza ele sunt împartite în mai multe lectii si oferite tuturor în mod gradat, sistematic, NUMAI pe email ! Lectiile va arata cum sa realizati profituri in acest proiect ! Acest proiect vizeaza piata americana a cartilor electronice si se poate lucra de oriunde din tara si din strainatate. Pentru a primii mai multe detalii, trimiteti PROIECT la adresa de email : eronymous@mail.ru