A participat la „dezvoltarea capacităţii feroviare“ în Portul Constanţa-Sud Agigea Societatea Livarom Prest SRL a intrat în faliment
A participat la „dezvoltarea capacităţii feroviare“ în Portul Constanţa-Sud Agigea: Societatea Livarom
22 Oct, 2014 00:00
ZIUA de Constanta
2660
Marime text
MG Activ Insovency SPRL, în calitate de lichidator judiciar al debitorului Livarom Prest SRL, conform sentinţei civile nr. 2378/15.09.2014, pronunţată de Tribunalul Constanta, Secţia a II-a Civilă, în dosarul 10404/118/2012, în temeiul art. 109 din legea 85/2006 privind procedura insolvenţei, a anunţat intrarea debitorului în procedura generala de faliment, potrivit site-ului www.antitepari.ro.
Debitorul Livarom Prest SRL are obligaţia ca, în termen de zece zile de la deschiderea procedurii, să depună la dosarul cauzei documentele prevăzute la art. 28 alin.(1) din Legea privind procedura insolvenţei. Creditorii debitorului Livarom Prest SRL, inclusiv cei care au înregistrat creanţe împotriva debitorului în perioada de observaţie sau ulterior, în perioada de reorganizare şi până la deschiderea procedurii falimentului, trebuie să procedeze la înscrierea la masa credală a acestuia, prin depunerea cererii de admitere a creanţei. Termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor născute după data deschiderii procedurii este 30.10.2014, pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului suplimentar al creanţelor - 28.11.2014, pentru depunerea contestaţiilor - 18.12.2014, pentru afişarea tabelului definitiv consolidat al creanţelor - 29.12.2014, iar termenul de judecată este stabilit pentru data de 15.12.2014.
Debitorul Livarom Prest SRL are obligaţia ca, în termen de zece zile de la deschiderea procedurii, să depună la dosarul cauzei documentele prevăzute la art. 28 alin.(1) din Legea privind procedura insolvenţei. Creditorii debitorului Livarom Prest SRL, inclusiv cei care au înregistrat creanţe împotriva debitorului în perioada de observaţie sau ulterior, în perioada de reorganizare şi până la deschiderea procedurii falimentului, trebuie să procedeze la înscrierea la masa credală a acestuia, prin depunerea cererii de admitere a creanţei. Termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor născute după data deschiderii procedurii este 30.10.2014, pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului suplimentar al creanţelor - 28.11.2014, pentru depunerea contestaţiilor - 18.12.2014, pentru afişarea tabelului definitiv consolidat al creanţelor - 29.12.2014, iar termenul de judecată este stabilit pentru data de 15.12.2014.
Din datele Registrului Comerţului
Înfiinţată în anul 1999, Livarom Prest SRL are sediul social în municipiul Constanţa, strada Dimitrie Anghel. Dovada sediului social o face contractul de vânzare-cumpărare nr. 636 din data 5.07.2000. Capitalul social subscris este de 61.100 de lei, integral vărsat, compus din 6.110 părţi sociale, valoarea uneia fiind de 10 lei. Asociaţii societăţii sunt Costel Moroiu, care deţine 132 de părţi sociale, cu o cotă de participare la beneficii şi pierderi de 2,16%, şi Horţea Niculae, care deţine 5.978 de părţi sociale, cu o cotă de participare la beneficii şi pierderi de 97,84%. Administratorul societăţii este Niculae Horţea. Societatea se ocupă cu „lucrări de construcţii a căilor ferate de suprafaţă şi subterane“. În septembrie 2013, SC Livarom Prest SRL a făcut parte din asocierea SC Consal Trade SRL - SC Elcomex IEA SA şi SC Vio Top SRL, care a câştigat proiectul „Dezvoltarea capacităţii feroviare în Sectorul Fluvio-Maritim al Portului Constanţa“, finanţat de Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Sectorial - Transport 2007 - 2013 din Ministerul Transporturilor şi Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa. Investiţia „Dezvoltarea capacităţii feroviare în Sectorul Fluvio-Maritim al Portului Constanţa“ cuprinde realizarea unui complex feroviar sistematizat în sectorul fluvio-maritim al Portului Constanţa, care va asigura deservirea optimă şi unitară a actualilor şi viitorilor operatori portuari. În prima etapă, se vor executa liniile de căi ferate care deservesc actualii operatori, pe baza previziunilor de trafic până în anul 2020.Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii