Achiziţia de materiale sanitare goleşte conturile Spitalului Judeţean Constanţa de circa două milioane de lei (document)
Achiziţia de materiale sanitare goleşte conturile Spitalului Judeţean Constanţa de circa două milioane de
06 Jul, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
1675
Marime text
Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă „Sf. Apostol Andrei“ Constanţa scoate din conturi între 1.099.200 de lei şi 2.198.400 de lei, pentru achiziţia de materiale sanitare.
În acest sens, va fi organizată o procedură publică pentru atribuirea contractului „Achiziţie materiale sanitare-sonde“ (16 loturi). Potrivit anunţului de participare, unitatea sanitară va încheia un acord-cadru cu un singur agent economic, pe o durată de 24 de luni. Termenul-limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 7.08.2017, ora 16.00. Ofertele depuse vor fi deschise pe data de 4.09.2017, ora 18.00.
Persoanele care pot influenţa conţinutul documentelor achiziţiei şi/sau desfăşurarea procedurii de atribuire sunt: Cătălin Grasa - manager, Violeta Androne - director economic, Cornelia Banu - director îngrijiri medicale, Violeta Stoica Marinela - şef Serviciul Achiziţii.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la licitaţie.
În acest sens, va fi organizată o procedură publică pentru atribuirea contractului „Achiziţie materiale sanitare-sonde“ (16 loturi). Potrivit anunţului de participare, unitatea sanitară va încheia un acord-cadru cu un singur agent economic, pe o durată de 24 de luni. Termenul-limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 7.08.2017, ora 16.00. Ofertele depuse vor fi deschise pe data de 4.09.2017, ora 18.00.
Iată cele 16 loturi!
Lot 1 - o punga urină cu evacuare sterile 2.000 ml; lot 2 - pipe Guedel; lot 3 - canulă cu mandren - traheostomie tub în tub; lot 4 - pachet (mască oxigen adult/copil/nou-născut sterilă şi mască de oxigen cu nebulizator sterilă) format din mască oxigen copii şi adulţi sterilă, mască oxigen nou-născuţi sterilă, mască de oxigen cu nebulizator sterilă; lot 5 - dispozitiv administrare oxigen; lot 6 - set stent ureteral; lot 7 - sonde Foucher; lot 8 - sonde flexometalice cu balon; lot 9 - sonde Petzer; lot 10 - pachet tub dren format din tub dren silicon cu fir radioopac, tub dren PVC cu fir radioopac, tub dren cu mandren pentru drenaj toracic, tub dren PVC - metru, tub dren silicon - metru; lot 11 - mască laringiană – monobloc; lot 12 - canule traheostomie cu balonaş; lot 13 - pachet sonde format din sondă aspiraţie (CH 8,10,16,18, 20); sondă alimentaţie copii (CH 5, 6, 8, 10), sondă Nelaton (CH 10, 12,14, 16, 18, 20), sondă nasogastrice (CH16; CH18), sondă endotraheală cu balon CH 7; 7,5; 8; 8,5; 9; 9,5; sondă endotraheală fără balon (CH2, CH2, 5; CH3; CH3, 5; CH4; CH 4, 5); lot 14 - pachet sonde uretrovezicale format din sonde cu dublu curent, sondă Folley 2 căi (CH 8, 12, 14, 16,18, 20, 22); sondă de intubaţie selectivă, stânga/dreapta; lot 16 - cateter ombilical cu fir radioopac.Persoanele care pot influenţa conţinutul documentelor achiziţiei şi/sau desfăşurarea procedurii de atribuire sunt: Cătălin Grasa - manager, Violeta Androne - director economic, Cornelia Banu - director îngrijiri medicale, Violeta Stoica Marinela - şef Serviciul Achiziţii.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la licitaţie.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii