Achiziţii de aproape 300.000 de lei la Spitalul Judeţean Constanţa - 110 calculatoare şi 50 de imprimante (document)
Achiziţii de aproape 300.000 de lei la Spitalul Judeţean Constanţa - 110 calculatoare şi 50 de imprimante (document)
12 Jun, 2015 00:00
ZIUA de Constanta
1550
Marime text
Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa cumpără 110 calculatoare de birou şi 50 de imprimante A4, în valoare de 273.460 de lei fără TVA.
În acest sens, va fi organizată o procedură publică pentru atribuirea contractului „Echipament de calcul“. Aşa cum reiese din anunţul de participare nr. 374968/11.06.2015, publicat pe licitatiapublica.ro, obiectul contractului constă în achiziţia a 110 calculatoare de birou (componente: unitate centrală, monitor, tastatură şi mouse) şi a 50 de imprimante A4 (laser/led monocrom). Valoarea estimată fără TVA a contractului este de 273.460 de lei. Societăţile interesate pot depune ofertele de participare până pe 26 iunie, ora 11.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 12.00. Data limită de valabilitate a ofertei este de 60 de zile (de la termenul limită de primire a ofertelor). Ofertanţii vor depune o garanţie de participare de 2.734,6 lei, care va reprezenta 1% din valoarea estimată a contractului, fără TVA. Perioada de valabilitate a garanţiei va fi de 90 de zile de la termenul limită de depunere a ofertelor.
Anunţul de participare la licitaţie poate fi vizualizat în secţiunea „Documente“.
În acest sens, va fi organizată o procedură publică pentru atribuirea contractului „Echipament de calcul“. Aşa cum reiese din anunţul de participare nr. 374968/11.06.2015, publicat pe licitatiapublica.ro, obiectul contractului constă în achiziţia a 110 calculatoare de birou (componente: unitate centrală, monitor, tastatură şi mouse) şi a 50 de imprimante A4 (laser/led monocrom). Valoarea estimată fără TVA a contractului este de 273.460 de lei. Societăţile interesate pot depune ofertele de participare până pe 26 iunie, ora 11.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 12.00. Data limită de valabilitate a ofertei este de 60 de zile (de la termenul limită de primire a ofertelor). Ofertanţii vor depune o garanţie de participare de 2.734,6 lei, care va reprezenta 1% din valoarea estimată a contractului, fără TVA. Perioada de valabilitate a garanţiei va fi de 90 de zile de la termenul limită de depunere a ofertelor.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele cu funcţie de decizie privind organizarea, derularea şi finalizarea procedurii din cadrul autorităţii ofertante sunt: manager - dr. Dănuţ Căpăţînă, director financiar-contabil - ec. Violeta Androne, director administrativ - ing. Renato Cristea, şef Serviciu Informatică - Gheorghe Hudiţeanu, şef Birou Achiziţii - ec. Corneliu Stănculescu, referent superior Achiziţii – Lavinia Militaru, consilier juridic - Dafina Chivu.Anunţul de participare la licitaţie poate fi vizualizat în secţiunea „Documente“.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii