ANR dă peste un milion de lei pentru supravegherea traficului maritim la Căpitănia Midia (document)
ANR dă peste un milion de lei pentru supravegherea traficului maritim la Căpitănia Midia (document)
13 Aug, 2015 00:00
ZIUA de Constanta
2126
Marime text
Autoritatea Navală Română (ANR) lansează o procedură de achiziţii publice pentru atribuirea contractului „Echipamente pentru extindere sistem VTMIS de supraveghere trafic maritim la Căpitănia Midia (echipamente + software)“, în valoare estimată de 1.361.290,33 de lei, fără TVA.
Societăţile interesate de acest contract vor depune ofertele până pe data de 24 septembrie, ora 16.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 18.00. Ofertanţii vor depune şi o garanţie de participare în cuantum de 27.000 de lei. Aşa cum reiese din anunţul de participare nr. 161924/12.08.2015, publicat pe licitatiapublica.ro, vor fi achiziţionate următoarele echipamente: un radar, un procesor de date radar, două servere hardware aplicaţii VTS, un server hardware înregistrări VTS, două console (staţii de lucru hardware), patru monitoare console de lucru, o consolă de service şi mentenanţă, o staţie VHF, trei receptoare VHF, o staţie meteo, un switch Dater Layer 3, un set KVM (switch + consolă), un time server şi un N.A.S. Câştigătorul se va ocupa şi de instalare, punere în funcţiune, testare, instruire, livrare documentaţie şi va asigura, de asemenea, serviciile privind garanţia echipamentelor. Totodată, va oferi şi licenţele pentru sistemele de operare şi aplicaţiile software furnizate. Societăţile ofertante vor prezenta cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani, dar şi lista principalelor livrări de produse efectuate în ultimii trei ani, conţinând valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi.
În secţiunea „Documente“, puteţi vizualiza anunţul de participare la licitaţie.
Societăţile interesate de acest contract vor depune ofertele până pe data de 24 septembrie, ora 16.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 18.00. Ofertanţii vor depune şi o garanţie de participare în cuantum de 27.000 de lei. Aşa cum reiese din anunţul de participare nr. 161924/12.08.2015, publicat pe licitatiapublica.ro, vor fi achiziţionate următoarele echipamente: un radar, un procesor de date radar, două servere hardware aplicaţii VTS, un server hardware înregistrări VTS, două console (staţii de lucru hardware), patru monitoare console de lucru, o consolă de service şi mentenanţă, o staţie VHF, trei receptoare VHF, o staţie meteo, un switch Dater Layer 3, un set KVM (switch + consolă), un time server şi un N.A.S. Câştigătorul se va ocupa şi de instalare, punere în funcţiune, testare, instruire, livrare documentaţie şi va asigura, de asemenea, serviciile privind garanţia echipamentelor. Totodată, va oferi şi licenţele pentru sistemele de operare şi aplicaţiile software furnizate. Societăţile ofertante vor prezenta cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani, dar şi lista principalelor livrări de produse efectuate în ultimii trei ani, conţinând valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: Paul Brânză - director general, Costel Liviu Grigore - director Direcţia Personal Navigant, Constantin Casiade - director Direcţia Afaceri Europene şi Relaţii Internaţionale, Răzvan Gabriel Trandafir - director Direcţia Tehnică, Cristina Călintaru - director Direcţia Economică, Felicia Nuţu - şef Serviciu Financiar-Contabilitate, Bugete Tarife, Silviu Apostol - şef Birou Radiocomunicaţii, Raluca Alina Muşat - şef Serviciu Investiţii Achiziţii Publice, Anişoara Băniţă - şef Birou Juridic şi Contencios, Gilda Veronica Ursache - şef Birou Contabilitate, Iulian Ichim, Ciprian Marius Ciopa - Biroul Radiocomunicaţii, Aura Glodeanu - Serviciul Investiţii Achiziţii Publice, Naiden Andreea Vasilescu, Daniela Tăbăcaru - Biroul Juridic şi Contencios, Anghel Dumitru, Bogdan Bălan - Biroul Tehnic CZ Constanţa.În secţiunea „Documente“, puteţi vizualiza anunţul de participare la licitaţie.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii