Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
11:57 04 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Investiţie de peste 1,2 milioane de lei ANR îşi actualizează sistemul de comunicaţie şi securitate (document)

ro

24 Jun, 2015 00:00 2800 Marime text
Autoritatea Navală Română (ANR) lansează o procedură publică pentru atribuirea contractului de achiziţii „Diverse tipuri de echipamente computerizate (două loturi)“, în valoare estimată, fără TVA, de 1.250.286 de lei.
 
Societăţile interesate pot depune ofertele de participare până pe data de 4 august, ora 16.00. Acestea vor fi deschise pe data de 25 august, ora 18.00. Obiectul contractului constă în achiziţionarea de echipamente, software, subscripţii şi licenţe cu o valabilitate minimă de trei ani (două loturi). Bunurile vor fi livrate la sediul ANR Constanţa, incinta port nr. 1. Lotul nr. 1 - Soluţie integrată de securitate şi management IT - echipamente + soft + servicii aferente (proiectare, instalare, configurare, testare) are o valoare estimată de 1.071.104 lei. Ofertanţii vor depune o garanţie de participare de 21.400 de lei. „În prezent, Autoritatea Navală Română are instalat în sediul central şi în cadrul căpităniilor zonale un sistem de comunicaţie şi securitate ce se bazează pe un nucleu de echipamente Juniper şi CISCO depăşite din punct de vedere tehnic şi moral. Se intenţionează înlocuirea acestui sistem cu unul de actualitate şi achiziţionarea subscripţiilor/licenţelor aferente pentru o perioadă de trei ani“, se arată în anunţul de participare.
 
Valoarea lotului nr. 2 - Reînnoire şi upgrade soluţie existentă de securitate antivirus, soft şi serviciile aferente (proiectare, instalare, configurare, testare) este de 179.182 de lei. Valoarea garanţiei de participare care urmează să fie depusă este de 3.500 de lei. „În prezent, Autoritatea Navală Română are instalată atât în sediul central, cât şi în cadrul căpităniilor zonale soluţia de securitate antivirus ESET. Se intenţionează reînnoirea dreptului de actualizare a semnăturilor antivirus pentru o perioadă de trei ani, a dreptului de upgrade la ultimele versiuni ale produsului şi suplimentarea numărului de utilizatori ai sistemului. Scopul reînnoirii este menţinerea unui sistem avansat de protecţie a resurselor critice din cadrul ANR care să permită adaptarea mediului curent de securitate cu respectarea cadrului legislativ şi integrarea uşoară în contextul economic şi tehnologic actual“, se mai arată în anunţul de participare.

Responsabili de atribuirea contractului

Persoanele responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dumitru Catană - director general, Costel Liviu Grigore - director Direcţia Personal Navigant, Paul Brânză - director Direcţia Inspecţii Siguranţă şi Securitate Navală, Răzvan Gabriel Trandafir - Director Direcţia Tehnică, Constantin Casiade - director Direcţia Afaceri Europene şi Relaţii Internaţionale, Cristina Calintaru - director Direcţia Economică, Raluca Alina Muşat - şef Serviciu Investiţii Achiziţii Publice, Anişoara Băniţă - şef Birou Juridic şi Contencios, Laurenţiu Petrişor Pricop - şef Birou IT, Gabriel Bălan - birou IT, Felicia Nuţu - şef Serviciu Financiar Contabilitate Bugete Tarife, Daniela Tăbacaru - Birou Juridic şi Contencios, Ciprian Marius Ciopa - Birou Radiocomunicaţii, Ana Cornelia Dudu - Serviciul Investiţii Achiziţii Publice, Viviana Mădălina Avramiuc - Birou IT, Gilda Veronica Ursache - şef Birou Contabilitate, Gabriela Andreea Naiden Vasilescu - Birou Juridic şi Contencios, Aura Glodeanu - Serviciul Investiţii Achiziţii Publice.
 
În secţiunea „Documente“, poate fi vizualizat anunţul de participare la procedura publică.
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii