ARSVOM repară şalupa Cristal Costul lucrărilor ajunge la 300.000 de lei (document)
ARSVOM repară şalupa Cristal: Costul lucrărilor ajunge la 300.000 de lei (document)
21 Jun, 2014 00:00
ZIUA de Constanta
3541
Marime text
Agenţia Română de Salvare a Vieţii Omeneşti pe Mare (ARSVOM) va organiza şi va desfăşura o procedură de achiziţii publice pentru atribuirea contractului „Servicii de reparaţii la şalupa S/I Cristal“. Din anunţul de participare nr. 151668/20.06.2014, publicat pe SEAP, reiese că valoarea estimată fără TVA a contractului este de 300.000 de lei.
Societăţile interesate pot depune ofertele de participare până pe data de 15 iulie, ora 16.00, urmând ca acestea să fie deschise pe 6 august, ora 18.00. Cuantumul garanţiei de participare pe care trebuie să o depună ofertanţii este de 5.500 de lei.
Contractul presupune prestarea serviciilor de „reparaţii cu andocare, fără extragere axe şi cârme, lucrări doc, lucrări diverse la şalupa S/I Cristal, în vederea prezentării la inspecţie ANR-ITC/reînnoire certificate tehnice“, conform caietului de sarcini. Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante responsabile cu organizarea, derularea şi finalizarea procedurii sunt: director general Manole Daniel, şef Serviciu financiar-contabil Valentin Ramona Lucia, Serviciul financiar-contabilitate Anghel Carmen, şef Serviciu tehnic Pisica Cozmin, şef Birou investiţii şi achiziţii publice Neagu Gabriela, ing. Stănescu Laura, consilier juridic Costin Crenguţa, consilier juridic Radu Monica, Birou investiţii şi achiziţii publice ing. Dan Emilian George, Serviciul financiar-contabil Sava Geta, Şerban Simona Mihaela.
Societăţile interesate pot depune ofertele de participare până pe data de 15 iulie, ora 16.00, urmând ca acestea să fie deschise pe 6 august, ora 18.00. Cuantumul garanţiei de participare pe care trebuie să o depună ofertanţii este de 5.500 de lei.
Contractul presupune prestarea serviciilor de „reparaţii cu andocare, fără extragere axe şi cârme, lucrări doc, lucrări diverse la şalupa S/I Cristal, în vederea prezentării la inspecţie ANR-ITC/reînnoire certificate tehnice“, conform caietului de sarcini. Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante responsabile cu organizarea, derularea şi finalizarea procedurii sunt: director general Manole Daniel, şef Serviciu financiar-contabil Valentin Ramona Lucia, Serviciul financiar-contabilitate Anghel Carmen, şef Serviciu tehnic Pisica Cozmin, şef Birou investiţii şi achiziţii publice Neagu Gabriela, ing. Stănescu Laura, consilier juridic Costin Crenguţa, consilier juridic Radu Monica, Birou investiţii şi achiziţii publice ing. Dan Emilian George, Serviciul financiar-contabil Sava Geta, Şerban Simona Mihaela.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii