Bir „pentru promovare” Mazăre instituie taxa pentru agenţii economici şi proprietarii de apartamente din Mamaia
Bir „pentru promovare”: Mazăre instituie taxa pentru agenţii economici şi proprietarii de apartamente din
09 Apr, 2013 00:00
ZIUA de Constanta
2886
Marime text
Veşti proaste pentru agenţii economici care îşi desfăşoară activitatea în Mamaia, dar şi pentru cei care deţin apartamente în staţiune. Primarul municipiului Constanţa, Radu Mazăre, a anunţat, ieri, că municipalitatea le va impune acestora o taxă de promovare: „O să punem în şedinţa viitoare de Consiliu Local o taxă de promovare tuturor agenţilor economici care lucrează în staţiunea Mamaia, inclusiv deţinătorilor de apartamente. Este o taxă discutată cu Asociaţia Patronală din Mamaia. Împreună cu ei s-a făcut pe zone, pe genuri de activităţi care se desfăşoară acolo”.
Şeful administraţiei publice locale a menţionat totodată că 30% din această taxă de promovare o să revină Primăriei Constanţa: „Din taxa asta de promovare 30% o să revină Primăriei, bani pe care noi o să-i cheltuim la promovare, şi 70% o să rămână la Asociaţia Patronală, unde s-a făcut un comitet din cei de acolo, şi urmează să-i cheltuiască în târgurile de turism specifice lor şi unde se duc ei şi vor să fie prezenţi”. Mazăre a ţinut să sublinieze că recent a aflat că în staţiunea Mamaia operează o mie de agenţi economici.
Va fi interesant de urmărit cum vor privi acest proiect de hotărâre consilierii locali liberali şi democrat liberali. La cea mai recentă şedinţă a Consiliului Local Constanţa s-au iscat divergenţe de opinie din cauza faptului că proprietarii de cluburi din Mamaia sunt obligaţi, din această vară, să-şi confecţioneze care alegorice, „accesorizate” cu cel puţin şase animatoare. Din acest punct de vedere, liberalul Radu Matei i-a reproşat primarului Mazăre că măsura este anti-competitivă „pentru că ridică foarte mult standardul de intrare pe piaţa de cluburi şi forţează un operator economic să facă o investiţie pe care el o consideră a nu fi benefică afacerii lui”.
Şeful administraţiei publice locale a menţionat totodată că 30% din această taxă de promovare o să revină Primăriei Constanţa: „Din taxa asta de promovare 30% o să revină Primăriei, bani pe care noi o să-i cheltuim la promovare, şi 70% o să rămână la Asociaţia Patronală, unde s-a făcut un comitet din cei de acolo, şi urmează să-i cheltuiască în târgurile de turism specifice lor şi unde se duc ei şi vor să fie prezenţi”. Mazăre a ţinut să sublinieze că recent a aflat că în staţiunea Mamaia operează o mie de agenţi economici.
Va fi interesant de urmărit cum vor privi acest proiect de hotărâre consilierii locali liberali şi democrat liberali. La cea mai recentă şedinţă a Consiliului Local Constanţa s-au iscat divergenţe de opinie din cauza faptului că proprietarii de cluburi din Mamaia sunt obligaţi, din această vară, să-şi confecţioneze care alegorice, „accesorizate” cu cel puţin şase animatoare. Din acest punct de vedere, liberalul Radu Matei i-a reproşat primarului Mazăre că măsura este anti-competitivă „pentru că ridică foarte mult standardul de intrare pe piaţa de cluburi şi forţează un operator economic să facă o investiţie pe care el o consideră a nu fi benefică afacerii lui”.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii