Cât plăteşte Spitalul Judeţean Constanţa pentru achiziţia de incineratoare (document)
Cât plăteşte Spitalul Judeţean Constanţa pentru achiziţia de incineratoare (document)
22 Mar, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
1622
Marime text
Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa vrea să cumpere incineratoare, pentru care este gata să achite 349.525 de lei. În acest sens, este scos la licitaţie contractul „Furnizare incineratoare“.
Societăţile interesate pot depune oferte până pe data de 31.03.2017, ora 15.00. Cuantumul garanţiei de participare este de 3.495,25 de lei şi reprezintă 1% din valoarea fără TVA.
Ofertanţii vor mai prezenta lista principalelor furnizări de produse similare în ultimii trei ani, conţinând valori, perioade de furnizare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi.
Persoanele din cadrul autorităţii contractante ce pot influenţa conţinutul documentelor achiziţiei ş/sau procedurii de atribuire sunt: manager - ş.l. dr. Cătălin Grasa, director financiar-contabil - ec. Violeta Androne; director Îngrijiri - as. licenţiat Cornelia Banu; şef Serviciu Achiziţii - jr. Violeta Stoica.
Recipientele vor fi confecţionate din polipropilenă prin injecţie în matriţă şi sunt destinate depozitării şi transportului deşeurilor înţepătoare-tăietoare rezultate din activităţi medicale. Acestea trebuie prevăzute la partea superioară cu un capac special şi mâner pentru a fi uşor transportabile la locul de stocare temporară şi, ulterior, la locul de eliminare finală. Recipientele vor fi impermeabilitate şi etanşeitate, vor avea un sistem de închidere temporară şi definitivă, vor fi marcate individual prin etichetare, gravare, imprimare în funcţie de mărimea şi forma produsului. Marcarea va fi durabilă, lizibilă şi vizibilă şi va cuprinde următoarele date: fabricant, data fabricaţiei, materialul şi numărul lotului, schiţă cu mod de asamblare, unitatea sanitară şi data începerii utilizării recipientului pe secţie, persoana responsabilă cu manipularea lui şi închiderea în limba română.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Societăţile interesate pot depune oferte până pe data de 31.03.2017, ora 15.00. Cuantumul garanţiei de participare este de 3.495,25 de lei şi reprezintă 1% din valoarea fără TVA.
Ofertanţii vor mai prezenta lista principalelor furnizări de produse similare în ultimii trei ani, conţinând valori, perioade de furnizare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi.
Persoanele din cadrul autorităţii contractante ce pot influenţa conţinutul documentelor achiziţiei ş/sau procedurii de atribuire sunt: manager - ş.l. dr. Cătălin Grasa, director financiar-contabil - ec. Violeta Androne; director Îngrijiri - as. licenţiat Cornelia Banu; şef Serviciu Achiziţii - jr. Violeta Stoica.
Recipientele vor fi confecţionate din polipropilenă prin injecţie în matriţă şi sunt destinate depozitării şi transportului deşeurilor înţepătoare-tăietoare rezultate din activităţi medicale. Acestea trebuie prevăzute la partea superioară cu un capac special şi mâner pentru a fi uşor transportabile la locul de stocare temporară şi, ulterior, la locul de eliminare finală. Recipientele vor fi impermeabilitate şi etanşeitate, vor avea un sistem de închidere temporară şi definitivă, vor fi marcate individual prin etichetare, gravare, imprimare în funcţie de mărimea şi forma produsului. Marcarea va fi durabilă, lizibilă şi vizibilă şi va cuprinde următoarele date: fabricant, data fabricaţiei, materialul şi numărul lotului, schiţă cu mod de asamblare, unitatea sanitară şi data începerii utilizării recipientului pe secţie, persoana responsabilă cu manipularea lui şi închiderea în limba română.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii