CFR oferă, prin licitaţie, 66.000 de lei pentru revizia plugurilor de zăpadă (document)
CFR oferă, prin licitaţie, 66.000 de lei pentru revizia plugurilor de zăpadă (document)
04 Aug, 2016 00:00
ZIUA de Constanta
2827
Marime text
În plină vară, Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA se pregăteşte de iarnă, anunţându-şi intenţia de a executa revizia şi reparaţia a opt pluguri de zăpadă. Compania anunţă organizarea şi desfăşurarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului „Revizii anuale şi reparaţii pluguri de zăpadă tip PZH şi W PZ - 2 loturi“. Valoarea estimată fără TVA a contractului este de 66.000 de lei.
Potrivit anunţului nr. 168976/02.08.2016, publicat pe licitatiapublica.ro, societăţile interesate pot depune ofertele de participare până pe 2 septembrie 2016, iar data-limită de evaluare este 29 septembrie 2016, ora 18.00. Contractul achiziţiilor cuprinde două loturi: Lotul 1 - revizii anuale şi reparaţii pluguri de zăpadă tip PZH (trei bucăţi), Lotul 2 - revizii anuale şi reparaţii pluguri de zăpadă tip WPZ (cinci bucăţi).
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul instituţiei implicate în procedura de achiziţie sunt: Maer Dorin Ioan - director, Anton Radu - şef Revizorat SC, Mega Joiţa - director adjunct, Sbingheci Vasilica - sef Serviciul Financiar, Moisei Claudiu - şef Divizie Linii, Petrescu Daniel - şef Serviciu Linii, Lateş Cristina - inginer, Serviciul Linii, Simion Cristian - şef Serviciul MMr, Albu Adriana - inginer Serviciul MMr, Tiron Gabriela - şef Serviciul PDFCF, Ciobanu Alina - economist Serviciul BAI, Răceanu Camelia - şef Oficiul Juridic, Butoi Marcel - jurist, Nacu Camelia - jurist, Popescu Adriana - jurist, Belu Daniela Luminita - şef Serviciu Achiziţii Publice, Toader Daniel Marius - economist.Societăţile ofertante vor prezenta lista serviciilor prestate în cursul unei perioade care acoperă cel mult ultimii trei ani. Operatorul economic trebuie să facă dovada experienţei în servicii similare cu cele care fac obiectul contractului în valoare cumulată de minimum 35.000 de lei fără TVA (pentru Lotul 1) şi de minimum 31.000 de lei fără TVA (pentru lotul 2), prin prezentarea a cel puţin un contract, maximum trei contracte (pentru fiecare lot în parte), cu indicarea valorilor, a datelor şi a beneficiarilor publici sau privaţi.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii