Cine se va ocupa de repararea şi întreţinerea celor trei nave maritime de intervenţie ale Gărzii de Coastă
Cine se va ocupa de repararea şi întreţinerea celor trei nave maritime de intervenţie ale Gărzii de Coastă
30 Jan, 2018 00:00
ZIUA de Constanta
2054
Marime text
Inspectoratul General al Poliţiei de Frontieră scoate la licitaţie contractul de achiziţie publică pentru „Servicii de reparare şi de întreţinere a navelor“, în valoare estimată fără TVA cuprinsă între 1.793.950 de lei şi 7.641.050 de lei. Potrivit anunţului de participare, se va încheia un acord-cadru cu un singur operator economic, pe o durată de 24 de luni. Este vorba despre trei nave maritime de intervenţie proiect Shaldag MK IV.
Ofertele de participare la această licitaţie pot fi depuse până pe data de 12.03.2018, ora 16.00, urmând ca acestea să fie deschise pe data de 11.06.2018, ora 18.00. Cuantumul garanţiei de participare este de 10.000 de lei.
Cantităţile minime şi maxime de servicii ce pot fi solicitate pe durata acordului-cadru sunt: mentenanţă preventivă - minimum 38 de revizii şi maximum 341 de revizii; mentenanţă corectivă - minimum 32 de servicii şi maximum 93 de servicii. Cantităţile minime şi maxime estimate de servicii care ar putea face obiectul unui contract subsecvent:) mentenanţa preventivă - minimum o revizie şi maximum 38 de revizii, mentenanţă corectivă - minimum un serviciu şi maximum 32 de servicii. Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent care urmează să fie atribuit pe durata acordului-cadru este de 1.000.000 de lei.
Obiectul acordului-cadru se referă la achiziţionarea de servicii de mentenanţă preventivă (revizii tehnice periodice) şi corectivă (reparaţie), inclusiv achiziţionarea de piese de schimb/consumabile pentru trei nave maritime de intervenţie proiect Shaldag MK IV (sistem de propulsie, energetic, instalaţii propulsie cu jet, alimentare cu combustibil, ungere, HVAC, aşa cum sunt descrise în anexele caietului de sarcini) din dotarea Poliţiei de Frontieră, respectiv Garda de Coastă Constanţa. Cele trei nave maritime de intervenţie proiect Shaldag MK IV au fost construite în anul 2010 de şantierul naval Israel Shipyards, fiind proiectate pentru o durată de viaţă de 25 de ani. Lucrările au fost supravegheate de inspectori ai societăţii de clasificare Lloyd’s Register, având notaţia de clasă 100A1 SSC Patrol Mono HSC G3 MCH.
Ofertantul va demonstra că în ultimii trei ani de la data-limită de depunere a ofertelor a prestat servicii similare în valoare cumulată de minimum 1.000.000 de lei. Prin servicii similare se înţelege: servicii de întreţinere şi/sau reparaţii ale sistemelor de propulsie şi/sau energetice navale.
Ofertele de participare la această licitaţie pot fi depuse până pe data de 12.03.2018, ora 16.00, urmând ca acestea să fie deschise pe data de 11.06.2018, ora 18.00. Cuantumul garanţiei de participare este de 10.000 de lei.
Cantităţile minime şi maxime de servicii ce pot fi solicitate pe durata acordului-cadru sunt: mentenanţă preventivă - minimum 38 de revizii şi maximum 341 de revizii; mentenanţă corectivă - minimum 32 de servicii şi maximum 93 de servicii. Cantităţile minime şi maxime estimate de servicii care ar putea face obiectul unui contract subsecvent:) mentenanţa preventivă - minimum o revizie şi maximum 38 de revizii, mentenanţă corectivă - minimum un serviciu şi maximum 32 de servicii. Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent care urmează să fie atribuit pe durata acordului-cadru este de 1.000.000 de lei.
Obiectul acordului-cadru se referă la achiziţionarea de servicii de mentenanţă preventivă (revizii tehnice periodice) şi corectivă (reparaţie), inclusiv achiziţionarea de piese de schimb/consumabile pentru trei nave maritime de intervenţie proiect Shaldag MK IV (sistem de propulsie, energetic, instalaţii propulsie cu jet, alimentare cu combustibil, ungere, HVAC, aşa cum sunt descrise în anexele caietului de sarcini) din dotarea Poliţiei de Frontieră, respectiv Garda de Coastă Constanţa. Cele trei nave maritime de intervenţie proiect Shaldag MK IV au fost construite în anul 2010 de şantierul naval Israel Shipyards, fiind proiectate pentru o durată de viaţă de 25 de ani. Lucrările au fost supravegheate de inspectori ai societăţii de clasificare Lloyd’s Register, având notaţia de clasă 100A1 SSC Patrol Mono HSC G3 MCH.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul autorităţii contractante implicate în procedura de atribuire sunt: inspector general - Ioan Buda, împuternicit adjunct al Inspectorului General - Daniel Minca, împuternicit director al Direcţiei Logistice - Andrei-Adrian Voicu, şef Serviciul Juridic - Carmen-Vasilica Vicoleanu, director al Direcţiei Financiare - Iuliana-Laura Mitrofan, director al Direcţiei Fonduri Europene Nerambursabile - Angelica Dorobanţu, şef Serviciul Fonduri Dedicate - Claudiu Pavel, şef Serviciul Achiziţii - Marius-Lucian Gogoi, şef Serviciul Tehnic - Sabin Bogdan.Ofertantul va demonstra că în ultimii trei ani de la data-limită de depunere a ofertelor a prestat servicii similare în valoare cumulată de minimum 1.000.000 de lei. Prin servicii similare se înţelege: servicii de întreţinere şi/sau reparaţii ale sistemelor de propulsie şi/sau energetice navale.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii