Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
11:24 11 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Cine va asigura mentenanţa sistemului de monitorizare a traficului de pe Autostrada A2, sector Cernavodă - Medgidia (document)

ro

27 Jan, 2018 00:00 3724 Marime text

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA, prin Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Constanţa, scoate la licitaţie contractul de achiziţii publice „Servicii de mentenanţă pentru sistemul de monitorizare a traficului şi a condiţiilor de circulaţie pentru Autostrada A2, sector Cernavodă - Medgidia“, în valoare estimată de 600.000 de lei.
 
Obiectul contractului constă în prestarea serviciilor de mentenanţă a sistemului de monitorizare a traficului şi a condiţiilor de circulaţie pentru Autostrada A2, sector Cernavodă - Medgidia. Ofertele pot fi depuse până pe data de 8.02.2018, ora 15.00, urmând ca acestea să fie deschise pe data de 5.03.2018, ora 18.00. Garanţia de bună execuţie este de 10% din valoarea de contract acceptată, fără TVA.
 
Sistemul ITS de pe Autostrada A2 Bucureşti - Constanţa, sectorul Cernavodă - Medgidia, are în structura sa un centru de monitorizare a traficului şi a condiţiilor de circulaţie, cu sediul la Valea Dacilor, şi echipamente de măsurare şi înregistrare a traficului rutier, a parametrilor meteo, a gabaritelor, a vitezei, a incidentelor.

Responsabili de atribuirea contractului 

Persoanele ce deţin funcţii de decizie în cadrul autorităţii contractante, precum şi persoanele din cadrul autorităţii contractante ce pot influenţa conţinutul documentaţiei de atribuire şi/sau desfăşurarea procedurii de atribuire sunt: ing. Dima Marin - director general regional; ec. David Roxana - director economic; ing. Tudor Gabriela - director adjunct exploatare; ing. Radulescu Iulian - şef Departament Mentenanţă; ing. Soroceanu Dan Ştefan - şef Secţie Autostrăzi; tehnician Neagu Alexandru - secţia Autostrăzi; ing. Panait Gabriela - şef Serviciul IT; Analist Şerban Dragoş - Serviciul IT; ing. Chirica Teodora - şef Serviciul Achiziţii; ec. Stavru Irina - Serviciul Achiziţii; ec. Popescu Florentina - Serviciul Achiziţii; ec. Iorgoveanu Cristi-Dima - Serviciul Achiziţii; tehn. Pântăzescu Veronica - Serviciul Achiziţii; consilier juridic Tisa Adrian - şef Departament Juridic; consilier juridic Enache Andreea - şef Compartiment Analiză şi Avizare; ec. Emirali Munever - şef Serviciul Contabilitate; ec. Resit Emre - şef Serviciul Financiar -Salarizare; ec. Satrapele Doina - şef Compartiment CFP.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie. 

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii