Constănţeni, vreţi să comercializaţi mărţişoare? Iată de ce acte aveţi nevoie
Constănţeni, vreţi să comercializaţi mărţişoare? Iată de ce acte aveţi nevoie
13 Jan, 2017 12:25
ZIUA de Constanta
1804
Marime text
Primăria Constanța aduce la cunoștința operatorilor economici interesați că, începând cu data de 16 ianuarie, la City Park Mall, în cadrul Centrului de Informare pentru Cetățeni, se depun documentații pentru comercializare mărțișoare, felicitări și cadouri specifice.
Dosarele vor conține următoarele acte:
Taxele pentru ocuparea temporară a domeniului public (pentru fiecare amplasament) sunt cele prevăzute în H.C.L. nr. 382/2016 privind stabilirea impozitelor și taxelor locale, pentru anul 2017 – anexa nr. 8, respectiv:
Sursa foto: ZIUA de Constanţa
Dosarele vor conține următoarele acte:
- cerere tip;
- certificat de înregistrare de la Oficiul Registrului Comerțului;
- actul constitutiv al societății sau actul emis pentru desfășurarea activităților economice de către persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale și întreprinderile familiale care să conțină codul CAEN 4789 (corespondent cod CAEN 5262);
- certificat de atestare fiscală eliberat de Serviciul Public de Impozite și Taxe Constanța din care să reiasă că nu figurează cu debite restante.
Taxele pentru ocuparea temporară a domeniului public (pentru fiecare amplasament) sunt cele prevăzute în H.C.L. nr. 382/2016 privind stabilirea impozitelor și taxelor locale, pentru anul 2017 – anexa nr. 8, respectiv:
- 200 lei taxa de autorizare pentru desfăşurarea de activităţi temporare;
- 1,50 lei/mp/zi pentru zona A;
- 1,00 lei/mp/zi pentru zona B.
Sursa foto: ZIUA de Constanţa
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii