Constănţenii au îngheţat în case RADET spune că şi-a făcut treaba cu brio
Constănţenii au îngheţat în case: RADET spune că şi-a făcut treaba cu brio
29 Oct, 2014 00:00
ZIUA de Constanta
3383
Marime text
În mod paradoxal, an de an, sezonul rece ia prin surprindere autorităţile locale, fie că este vorba despre drumari, care nu sunt pregătiţi pentru deszăpezire, fie că este vorba despre primării, care nu au achiziţionate freze şi alte utilaje necesare iarna, fie că este vorba despre regiile autonome de distribuţie a agentului termic.
Toamna anului 2014 nu este o excepţie. Regia constănţeană anunţase că va începe furnizarea agentului termic în dimineaţa zilei de 27 octombrie, dar iată că sute de constănţeni care locuiesc în diferite zone ale municipiului s-au plâns că au îngheţat în apartamente, lângă caloriferele reci!
„Regia a început furnizarea agentului termic de pe data de 27 octombrie. Dar mai sunt zone în municipiu unde au avut loc mici avarii, consumatori care nu au aerisit instalaţia, dar şi asociaţii de proprietari care au refuzat să primească agentul termic. Constănţenii care nu au avut căldură în calorifere trebuie să se liniştească şi să coboare la subsol să deschidă vanele. În două-trei zile, toate problemele se vor remedia“, a declarat, pentru cotidianul ZIUA de Constanţa, directorul RADET, Nela Ştefan.
Toamna anului 2014 nu este o excepţie. Regia constănţeană anunţase că va începe furnizarea agentului termic în dimineaţa zilei de 27 octombrie, dar iată că sute de constănţeni care locuiesc în diferite zone ale municipiului s-au plâns că au îngheţat în apartamente, lângă caloriferele reci!
„Regia a început furnizarea agentului termic de pe data de 27 octombrie. Dar mai sunt zone în municipiu unde au avut loc mici avarii, consumatori care nu au aerisit instalaţia, dar şi asociaţii de proprietari care au refuzat să primească agentul termic. Constănţenii care nu au avut căldură în calorifere trebuie să se liniştească şi să coboare la subsol să deschidă vanele. În două-trei zile, toate problemele se vor remedia“, a declarat, pentru cotidianul ZIUA de Constanţa, directorul RADET, Nela Ştefan.
Abonaţii au înroşit telefonul dispeceratului RADET
Constănţenii supăraţi au sunat la dispeceratul RADET pentru a afla de ce se întârzie furnizarea căldurii. Dar... surpriză! La numărul de telefon respectiv nu răspundea nimeni. Am sunat şi noi de mai multe ori, până am reuşit să discutăm cu cineva de la dispecerat. De altfel, regia a anunţat că orice problemă apărută la nivelul instalaţiilor termice aflate în proprietatea consumatorilor poate fi anunţată de abonaţi la punctul termic la care sunt arondaţi sau la dispeceratul RADET Constanţa, care funcţionează în regim non-stop, la numărul de telefon 0241.616.792.Şi fără apă caldă, şi fără căldură
În cursul zilei de ieri, CET Palas a anunţat că în mai multe zone din oraş se va opri alimentarea cu apă caldă, timp de zece ore. Vorbim de magistrala 1 - zonele Centru, Peninsulă, Casa de Cultură, Kaufland, Capitol, Spitalul Militar, Piaţa Chiliei, Tomis I, Tomis II, Spic de Grâu, Stadion, Gară, Far, Abator, Bila, Piaţa Roşu, Poarta 6, KM 4-5 şi Anda.Cea mai scumpă gigacalorie
La Constanţa, preţul gigacaloriei este unul dintre cele mai mari din ţară - 358,54 de lei. Recent, primarul Radu Mazăre a anunţat că a crescut plafonul pentru subvenţia la încălzire şi că vor fi mai mulţi beneficiari. Însă facilităţile sunt valabile doar în 2014. Astfel, persoanelor care primeau subvenţie până acum li se adaugă şi cei care câştigă 1.800 de lei pe membru de familie sau 2.100 de lei, pentru persoanele singure.Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii
- kristi 04 Nov, 2014 12:17 Cum lucreaza RADET Constanta la data de 04/11/2014!?? Intrebati locatarii bl 9A si elevii liceului Decebal din apropiere va multumesc. Sa o tineti tot asa!
- nelu negrea 30 Oct, 2014 16:12 aceasta institutie trebuie desfintata