Contractul de achiziţie a materialelor de sterilizare, scos la licitaţie de Spitalul Judeţean Constanţa (document)
Contractul de achiziţie a materialelor de sterilizare, scos la licitaţie de Spitalul Judeţean Constanţa (document)
05 Jul, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
1985
Marime text
Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă „Sf. Apostol Andrei“ achiziţionează materiale de sterilizare (cinci loturi), pentru care va achita circa 3.460.770 de lei.
Potrivit anunţului de participare 176767/4.07.2017, publicat pe licitatiapublica.ro, va fi organizată o procedură publică, pentru atribuirea contractului având ca obiect materiale de sterilizare. Unitatea sanitară va încheia un acord-cadru cu un singur agent economic, pe o durată de 36 de luni. Cele cinci loturi sunt:
- lot 1 - hârtie de împachetat
- lot 2 - role sterilizare
- lot 3 - pungi şi benzi sterilizare
- lot 4 - kit sterilizare cu oxid de etilenă
- lot 5 - indicatori chimici şi biologici pentru sterilizare.
Ofertele de participare pot fi depuse până pe data de 7.08.2017, ora 16.00, urmând ca acestea să fie deschise pe data de 1.09.2017, ora 18.00.
Societăţile ofertante vor prezenta lista principalelor furnizări de produse similare lotului/loturilor ofertate în ultimii trei ani (calculaţi până la data-limită de depunere a ofertei) conţinând valori, perioade de furnizare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi.
Produsele vor fi livrate de către ofertant pe cheltuiala sa, cu mijloace de transport amenajate şi autorizate conform legislaţiei în vigoare şi destinate special în acest scop, la sediul beneficiarului, Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa, unde se va face recepţia calitativă şi cantitativă, cu participarea furnizorului. Dacă unele produse nu corespund calitativ sau cantitativ, autoritatea contractantă are dreptul să respingă produsele respective, iar ofertantul are obligaţia de a înlocui într-un termen de maximum cinci zile produsele refuzate, respectiv lipsurile constatate.
Transportul produselor va fi asigurat de către ofertant, fără vreo modificare a preţului de achiziţie. Condiţiile de transportare şi livrare a produselor licitate trebuie să păstreze o temperatură constantă şi conformă tipului de produs transportat, încât să nu producă vreo alterare a produselor în vreun fel, în caz contrar, produsele alterate ca urmare a condiţiilor de transport vor fi refuzate. Valabilitatea produselor ofertate - minimum 12 luni de la data livrării. Termenul de livrare a produselor este de maximum cinci zile calendaristice de la emiterea comenzii. Livrarea se face în tranşe stabilite ulterior încheierii contractului şi numai în baza comenzii ferme emise de către autoritatea contractantă, în limita disponibilului bugetar lunar.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Potrivit anunţului de participare 176767/4.07.2017, publicat pe licitatiapublica.ro, va fi organizată o procedură publică, pentru atribuirea contractului având ca obiect materiale de sterilizare. Unitatea sanitară va încheia un acord-cadru cu un singur agent economic, pe o durată de 36 de luni. Cele cinci loturi sunt:
- lot 1 - hârtie de împachetat
- lot 2 - role sterilizare
- lot 3 - pungi şi benzi sterilizare
- lot 4 - kit sterilizare cu oxid de etilenă
- lot 5 - indicatori chimici şi biologici pentru sterilizare.
Ofertele de participare pot fi depuse până pe data de 7.08.2017, ora 16.00, urmând ca acestea să fie deschise pe data de 1.09.2017, ora 18.00.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: manager - ş.l. dr. Cătălin Grasa; director financiar-contabil - ec. Violeta Androne; director Îngrijiri - as. licenţiat Cornelia Banu; medic-şef Secţie Sterilizare - dr. Mihaela Butcaru-Pundiche, şef Serviciul Achiziţii - jr. Violeta Stoica.Societăţile ofertante vor prezenta lista principalelor furnizări de produse similare lotului/loturilor ofertate în ultimii trei ani (calculaţi până la data-limită de depunere a ofertei) conţinând valori, perioade de furnizare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi.
Produsele vor fi livrate de către ofertant pe cheltuiala sa, cu mijloace de transport amenajate şi autorizate conform legislaţiei în vigoare şi destinate special în acest scop, la sediul beneficiarului, Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa, unde se va face recepţia calitativă şi cantitativă, cu participarea furnizorului. Dacă unele produse nu corespund calitativ sau cantitativ, autoritatea contractantă are dreptul să respingă produsele respective, iar ofertantul are obligaţia de a înlocui într-un termen de maximum cinci zile produsele refuzate, respectiv lipsurile constatate.
Transportul produselor va fi asigurat de către ofertant, fără vreo modificare a preţului de achiziţie. Condiţiile de transportare şi livrare a produselor licitate trebuie să păstreze o temperatură constantă şi conformă tipului de produs transportat, încât să nu producă vreo alterare a produselor în vreun fel, în caz contrar, produsele alterate ca urmare a condiţiilor de transport vor fi refuzate. Valabilitatea produselor ofertate - minimum 12 luni de la data livrării. Termenul de livrare a produselor este de maximum cinci zile calendaristice de la emiterea comenzii. Livrarea se face în tranşe stabilite ulterior încheierii contractului şi numai în baza comenzii ferme emise de către autoritatea contractantă, în limita disponibilului bugetar lunar.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii
- fara nume 25 Jul, 2018 18:27 Nu ii mai satura Dumnezeu de spagi. Nici unul nu face nimic pentru spital, doar fura!