Contractul „Servicii de radiologie şi imagistică”, scos la licitaţie de Spitalul Clinic de Boli Infecţioase Constanţa (document)
Contractul „Servicii de radiologie şi imagistică”, scos la licitaţie de Spitalul Clinic de Boli Infecţioase
13 Dec, 2016 00:00
ZIUA de Constanta
1729
Marime text
Spitalul Clinic de Boli Infecţioase Constanţa face cunoscută organizarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului „Servicii de radiologie şi imagistică“, în valoare estimată de 1.687.250 de lei. Obiectul contractului îl constituie achiziţia serviciilor de radiologie şi imagistică pentru o perioadă de 12 luni, cu posibilitatea de prelungire prin act adiţional - trei loturi.
Societăţile interesate pot depune oferte de participare până pe data de 20.12.2016, ora 15.00, urmând ca acestea să fie evaluate până pe 31.12.2016, ora 18.00. Cuantumul garanţiei de participare este 2% din valoarea maximă a acordului-cadru.
Lotul 1 al contractului - Pachet investigaţii radiologice - are o valoare estimată cuprinsă între 1.358 şi 149.500 de lei, iar valoarea garanţiei de participare este 2.990 de lei.
Lotul 2 - Pachet investigaţii imagistică - are o valoare estimată cuprinsă între 9.020 şi 678.750 de lei, iar valoarea garanţiei de participare este de 13.575 de lei.
Lotul 3 - Pachet investigaţii RMN - are o valoare estimată cuprinsă între 8.705 şi 859.000 de lei, iar valoarea garanţiei de participare este de 17.180 de lei.
Pentru fiecare investigaţie efectuată de luni până vineri în intervalul orar 8 - 20, pacientul va primi rezultatul scris eliberat de către clinică, un film şi un CD conţinând investigaţia efectuată. CD-ul va fi eliberat la cerere anterior efectuării investigaţiei în situaţii excepţionale, la preţul de 15lei exemplarul. Pentru fiecare investigaţie efectuată în afara orarului 8 - 20,sâmbăta, duminica şi în timpul sărbătorilor legale, pacientul va primi un film cu investigaţia efectuată.
În secţiunea „Documente” puteţi vizualiza anunţul de participare la această licitaţie.
Societăţile interesate pot depune oferte de participare până pe data de 20.12.2016, ora 15.00, urmând ca acestea să fie evaluate până pe 31.12.2016, ora 18.00. Cuantumul garanţiei de participare este 2% din valoarea maximă a acordului-cadru.
Lotul 1 al contractului - Pachet investigaţii radiologice - are o valoare estimată cuprinsă între 1.358 şi 149.500 de lei, iar valoarea garanţiei de participare este 2.990 de lei.
Lotul 2 - Pachet investigaţii imagistică - are o valoare estimată cuprinsă între 9.020 şi 678.750 de lei, iar valoarea garanţiei de participare este de 13.575 de lei.
Lotul 3 - Pachet investigaţii RMN - are o valoare estimată cuprinsă între 8.705 şi 859.000 de lei, iar valoarea garanţiei de participare este de 17.180 de lei.
Condiţii minime pentru ofertanţi
Potrivit caietului de sarcini, aparatura din dotare va asigura o precizie înaltă de detectare a formaţiunilor patologice cu dimensiuni submilimetrice. Ofertanţii vor face dovada autorizării CNCAN pentru utilizarea instalaţiei radiologice; vor pune la dispoziţie documente care să certifice competenţa personalului medical propus; vor face dovada îndeplinirii criteriului de calitate prin certificare în conformitate cu standardul SR EN ISO 9001/2008 sau cu un alt standard adoptat în România, pentru toate laboratoarele/punctele de lucru ce urmează a fi cuprinse în contractul de furnizare de servicii de radiologie-imagistică medicală pe toată durata de valabilitate a contractului. De asemenea, personalul va asigura permanenţa 24h/24, şapte zile din şapte şi la sărbătorile legale. În cazul în care, din motive tehnice (revizii), nu se poate asigura efectuarea acestor investigaţii, bolnavii vor fi redirecţionaţi de către ofertant către alte centre medicale, respectându-se tarifele din contractul încheiat. Timpul de programare a urgenţelor va fi de maximum 30 de minute de la ora solicitării. Timpul de eliberare a rezultatelor - maximum o oră pentru urgenţe, maximum 24 de ore pentru celelalte situaţii.Pentru fiecare investigaţie efectuată de luni până vineri în intervalul orar 8 - 20, pacientul va primi rezultatul scris eliberat de către clinică, un film şi un CD conţinând investigaţia efectuată. CD-ul va fi eliberat la cerere anterior efectuării investigaţiei în situaţii excepţionale, la preţul de 15lei exemplarul. Pentru fiecare investigaţie efectuată în afara orarului 8 - 20,sâmbăta, duminica şi în timpul sărbătorilor legale, pacientul va primi un film cu investigaţia efectuată.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele responsabile de atribuirea contractului sunt: manager - conf. univ. dr. Stela Halichidis, director financiar-contabil - ec. Nina Popa, şef Serviciul Achiziţii - ec. Gheorghe Arnăutu, director medical - ş.l. dr. Claudia Cambrea, Cristian Ursachi şi Mihaela Uceanu, de la Serviciul Achiziţii.În secţiunea „Documente” puteţi vizualiza anunţul de participare la această licitaţie.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii