Deratizarea şi dezinsecţia spaţiilor golesc conturile Sucursalei RCF Constanţa cu peste 127.000 de lei (document)
Deratizarea şi dezinsecţia spaţiilor golesc conturile Sucursalei RCF Constanţa cu peste 127.000 de lei (document)
17 Mar, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
2247
Marime text
Contractul „Deratizare şi dezinsecţie în spaţiile Sucursalei RCF Constanţa“, în valoare de 127.720,87 de lei (28.047,1 euro), este scos la licitaţie de către Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA.
Potrivit anunţului de participare nr. 173803/14.03.2017, locul principal de prestare a contractului sunt locaţiile aflate pe raza Sucursalei Regionale CF Constanţa. Se va încheia acord-cadru cu maximum cinci agenţi economici, pentru o durată de 24 de luni. Se vor încheia două contracte subsecvente, fiecare cu o durată de 12 luni calendaristice. Primul contract subsecvent se va desfăşura în perioada 1.05.2017 - 30.04.2018, ia cel de-al doilea, în intervalul 1.05.2018 - 30.04.2019. Valoarea celui mai mare contract subsecvent este 63.860,43 de lei, fără TVA, pentru o durată de 12 luni. Ofertele de participare pot fi depuse pe data de 19.04.2017, ora 16.00, urmând ca acestea să fie deschise pe data de 15.05.2017, ora 18.00. Valoarea garanţiei de participare este 1.277 de lei.
Dorin Ioan Maer - director, Radu Anton - şef Revizorat SC, Joiţa Mega - director adjunct, Vasilică Sbingheci - şef Serviciul Financiar, Constantin Tudor - şef Serviciul Comercial, Violeta Mazilu - economist, Serviciul Comercial, Mihai Şapera - şef Birou Aprovizionare - Serviciul Comercial, Alina Ciobanu - economist, Serviciul Comercial, Gabriela Tiron - şef Serviciu PDFCF - Economic, Camelia Răceanu - şef Oficiu Juridic, Marcel Butoi - jurist, Oficiul Juridic, Camelia Nacu - jurist, Oficiul Juridic, Adriana Popescu - jurist - Oficiul Juridic, Daniela Luminiţa Belu - şef Serviciul Achiziţii Publice, Daniel Marius Toader - economist, Serviciul Achiziţii Publice, Daniela Stanca - inginer, Serviciul Achiziţii Publice.
Aceste documente justificative vor fi bilanţurile contabile la 31.12.2015 şi 31.12.2016 (ultima balanţă lunară - decembrie 2016), extrase de bilanţ, înregistrate la organele competente, raport de audit, după caz, sau orice alte documente edificatoare din care să reiasă valoarea cifrei de afaceri pentru anii 2014, 2015, 2016. La acestea se adaugă lista serviciilor prestate într-o perioadă care acoperă cel mult ultimii trei ani, cu indicarea valorilor, a datelor şi a beneficiarilor publici sau privaţi. Experienţa similară se va demonstra prin prezentarea unui contract sau a mai multor contracte din care să reiasă servicii similare celor supuse achiziţiei, prestate în ultimii trei ani, în valoare individuală/cumulată de minimum 63.860 de lei, fără TVA.
În anul 2015, contractul „Deratizare şi dezinsecţie în spaţiile Sucursalei RCF Constanţa, Lot 1 - 4“ a fost adjudecat de Clean Prest Activ SRL, din Bucureşti, valoarea acestuia fiind de 109.724,64 de lei. De asemenea, contractul „Deratizare şi dezinsecţie în spaţiile Sucursalei RCF Constanţa - Lotul 5 Port Constanţa“, în valoare de 15.062,44 de lei, a revenit Diatours SRL, din Bistriţa.
Potrivit anunţului de participare nr. 173803/14.03.2017, locul principal de prestare a contractului sunt locaţiile aflate pe raza Sucursalei Regionale CF Constanţa. Se va încheia acord-cadru cu maximum cinci agenţi economici, pentru o durată de 24 de luni. Se vor încheia două contracte subsecvente, fiecare cu o durată de 12 luni calendaristice. Primul contract subsecvent se va desfăşura în perioada 1.05.2017 - 30.04.2018, ia cel de-al doilea, în intervalul 1.05.2018 - 30.04.2019. Valoarea celui mai mare contract subsecvent este 63.860,43 de lei, fără TVA, pentru o durată de 12 luni. Ofertele de participare pot fi depuse pe data de 19.04.2017, ora 16.00, urmând ca acestea să fie deschise pe data de 15.05.2017, ora 18.00. Valoarea garanţiei de participare este 1.277 de lei.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul entităţii contractante responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire în cadrul CNCF CFR SA Bucureşti - Sucursala Regională CF Constanţa sunt:Dorin Ioan Maer - director, Radu Anton - şef Revizorat SC, Joiţa Mega - director adjunct, Vasilică Sbingheci - şef Serviciul Financiar, Constantin Tudor - şef Serviciul Comercial, Violeta Mazilu - economist, Serviciul Comercial, Mihai Şapera - şef Birou Aprovizionare - Serviciul Comercial, Alina Ciobanu - economist, Serviciul Comercial, Gabriela Tiron - şef Serviciu PDFCF - Economic, Camelia Răceanu - şef Oficiu Juridic, Marcel Butoi - jurist, Oficiul Juridic, Camelia Nacu - jurist, Oficiul Juridic, Adriana Popescu - jurist - Oficiul Juridic, Daniela Luminiţa Belu - şef Serviciul Achiziţii Publice, Daniel Marius Toader - economist, Serviciul Achiziţii Publice, Daniela Stanca - inginer, Serviciul Achiziţii Publice.
Condiţii pentru ofertanţi
Societăţile ofertante vor prezenta o cifră de afaceri anuală pentru ultimele trei exerciţii financiare disponibile (anii 2014, 2015, 2016).Aceste documente justificative vor fi bilanţurile contabile la 31.12.2015 şi 31.12.2016 (ultima balanţă lunară - decembrie 2016), extrase de bilanţ, înregistrate la organele competente, raport de audit, după caz, sau orice alte documente edificatoare din care să reiasă valoarea cifrei de afaceri pentru anii 2014, 2015, 2016. La acestea se adaugă lista serviciilor prestate într-o perioadă care acoperă cel mult ultimii trei ani, cu indicarea valorilor, a datelor şi a beneficiarilor publici sau privaţi. Experienţa similară se va demonstra prin prezentarea unui contract sau a mai multor contracte din care să reiasă servicii similare celor supuse achiziţiei, prestate în ultimii trei ani, în valoare individuală/cumulată de minimum 63.860 de lei, fără TVA.
În anul 2015, contractul „Deratizare şi dezinsecţie în spaţiile Sucursalei RCF Constanţa, Lot 1 - 4“ a fost adjudecat de Clean Prest Activ SRL, din Bucureşti, valoarea acestuia fiind de 109.724,64 de lei. De asemenea, contractul „Deratizare şi dezinsecţie în spaţiile Sucursalei RCF Constanţa - Lotul 5 Port Constanţa“, în valoare de 15.062,44 de lei, a revenit Diatours SRL, din Bistriţa.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii