DGASPC Constanţa vrea să construiască imobile de tip familial şi să înfiinţeze noi centre zi şi de recuperare. Date din anunţul de licitaţie
DGASPC Constanţa vrea să construiască imobile de tip familial şi să înfiinţeze noi centre zi şi de recuperare.
02 Jan, 2018 14:00
ZIUA de Constanta
5716
Marime text
Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Constanţa va scoate din conturi 375.630,24 lei pentru construirea de case de tip familial şi reabilitarea de clădiri în vederea deschiderii unor centre de zi/de recuperare.
Astfel, va fi organizată o procedură publică oentru atribuirea contractului „Servicii de elaborare documentaţie tehnico-economică faza Studiu de fezabilitate (SF), documentaţie de autorizare a lucrărilor de intervenţie (DALI), proiect tehnnic (PT), detalii de execuţie (DDE) având ca obiect «Construirea de case de tip familial şi reabilitarea de clădiri în vederea deschiderii unor centre de zi/de recuperare» - unităţi de asistenţă socială şi protecţia copilului aflate în subordinea direcţiei“.
Respectvul contract este în concordanţă cu acordului de parteneriat 2014 - 2020 România - UE, strategia naţională pentru protecţia şi promovarea drepturilor copilului 2014-2020 şi strategia judeţeană în domeniul asistenţei sociale şi protecţiei copilului pe anii 2016 - 2020.
Societăţile intresate de acest contract pot depune ofertele de participare până pe data de 09.01.2018, ora 15:00, urmând ca acestea să fei deschise pe data de 05.02.2018, ora 18:00. Cuantumul garanţiei de participare pentru toate loturile este de 3.756,28 lei. Garanţia aferentă Lotului 1 - 995,79 lei; Lotului 2 - 995,79 lei; Lotului 3 - 882,35 lei; Lotului 4 - 882,35 lei.
Ofertantul trebuie să facă dovada ca a mai prestat la nivelul unuia sau mai multor contracte servicii similare în valoare cumulata de minim : 80.000 lei pentru lotul 1, minim 80.000 lei pentru lotul 2, minim 80.000 lei pentru lotul 3, minim 80.000 lei pentru lotul 4.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele care deţin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante responsabilie de atribuirea procedurii publice sunt: director general - Dinică Petre; director general adjunct economic - Jipa Elena; director general adjunct Asistenţă Socială - Anca Ghiţulescu; director general adjunct Protectia Copilului - Mihaela Ristea; Biroul Achiziţii Publice - Apetroaei Elena Loredana, Galea Laura Alexandra, Iliev Ionut, Nachiu Nicoleta Veronica; Centrul Administrativ Patrimoniu Tehnic - Ţutuianu Cătălin, Tudoran Corina, Erimia Carmen, Ciuceanu Mariana, Andrei Liviu, Mititelu Radu, Merosneac Catalin; Biroul Juridic Contencios - Sârbu Cristina, Moldoveanu Liana; Popescu Marian, Murat Anida; Serviciul Contabilitate, Buget - Stamule Zoica, Chilă Carmen, Marcu Sorina, Sandru Simona - Mihaela, Acatrinei Florentina, Neculaev Alina, Geamalinga Tanta, Butoi Meral.
Date despre cele patru loturi
Lotul 1- Închiderea complexului de servicii comunitare "Orizont", construirea a doua case de tip familial în comuna Lumina, strada Morii nr. 79P, reabilitarea clădirii situate în comuna Lumina, strada Morii nr. 79J şi reabilitarea clădirii situate în Constanţa, Aleea Horia Agarici nr. 5. Pentru construirea celor doua Case de Tip Familial este necesară întocmirea unei documentaţii de SF + PT + DDE. În vederea reabilitării celor două clădiri este necesară întocmirea unei documentaţii de DALI + PT + DDE.
Lotul 2 - Închiderea complexului de servicii comunitare Cristina, construirea a doua case de tip familial în municipiul Mangalia, strada M. I. Dobrogeanu nr. 65D, respectiv nr. 65 F şi reabilitarea clădirii situate în municipiul Mangalia, strada M. I. Dobrogeanu nr. 65D.
Lotul 3 - Închiderea centrului de plasament Ovidiu, construirea a două case de tip familial în municipiul Medgidia, strada Progresului FN şi reabilitarea clădirii situate in municipiul Medgidia, strada Theodor Aman nr. 44.
Lotul 4 – Închiderea centrului de plasament Delfinul, construirea a două case de tip familial în oraşul Murfatlar, strada Ion Creanga nr. 27 şi reabilitarea clădirii situate în municipiul Constanţa, strada Pandurului nr.120.
Astfel, va fi organizată o procedură publică oentru atribuirea contractului „Servicii de elaborare documentaţie tehnico-economică faza Studiu de fezabilitate (SF), documentaţie de autorizare a lucrărilor de intervenţie (DALI), proiect tehnnic (PT), detalii de execuţie (DDE) având ca obiect «Construirea de case de tip familial şi reabilitarea de clădiri în vederea deschiderii unor centre de zi/de recuperare» - unităţi de asistenţă socială şi protecţia copilului aflate în subordinea direcţiei“.
Respectvul contract este în concordanţă cu acordului de parteneriat 2014 - 2020 România - UE, strategia naţională pentru protecţia şi promovarea drepturilor copilului 2014-2020 şi strategia judeţeană în domeniul asistenţei sociale şi protecţiei copilului pe anii 2016 - 2020.
Societăţile intresate de acest contract pot depune ofertele de participare până pe data de 09.01.2018, ora 15:00, urmând ca acestea să fei deschise pe data de 05.02.2018, ora 18:00. Cuantumul garanţiei de participare pentru toate loturile este de 3.756,28 lei. Garanţia aferentă Lotului 1 - 995,79 lei; Lotului 2 - 995,79 lei; Lotului 3 - 882,35 lei; Lotului 4 - 882,35 lei.
Ofertantul trebuie să facă dovada ca a mai prestat la nivelul unuia sau mai multor contracte servicii similare în valoare cumulata de minim : 80.000 lei pentru lotul 1, minim 80.000 lei pentru lotul 2, minim 80.000 lei pentru lotul 3, minim 80.000 lei pentru lotul 4.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele care deţin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante responsabilie de atribuirea procedurii publice sunt: director general - Dinică Petre; director general adjunct economic - Jipa Elena; director general adjunct Asistenţă Socială - Anca Ghiţulescu; director general adjunct Protectia Copilului - Mihaela Ristea; Biroul Achiziţii Publice - Apetroaei Elena Loredana, Galea Laura Alexandra, Iliev Ionut, Nachiu Nicoleta Veronica; Centrul Administrativ Patrimoniu Tehnic - Ţutuianu Cătălin, Tudoran Corina, Erimia Carmen, Ciuceanu Mariana, Andrei Liviu, Mititelu Radu, Merosneac Catalin; Biroul Juridic Contencios - Sârbu Cristina, Moldoveanu Liana; Popescu Marian, Murat Anida; Serviciul Contabilitate, Buget - Stamule Zoica, Chilă Carmen, Marcu Sorina, Sandru Simona - Mihaela, Acatrinei Florentina, Neculaev Alina, Geamalinga Tanta, Butoi Meral.
Date despre cele patru loturi
Lotul 1- Închiderea complexului de servicii comunitare "Orizont", construirea a doua case de tip familial în comuna Lumina, strada Morii nr. 79P, reabilitarea clădirii situate în comuna Lumina, strada Morii nr. 79J şi reabilitarea clădirii situate în Constanţa, Aleea Horia Agarici nr. 5. Pentru construirea celor doua Case de Tip Familial este necesară întocmirea unei documentaţii de SF + PT + DDE. În vederea reabilitării celor două clădiri este necesară întocmirea unei documentaţii de DALI + PT + DDE.
Lotul 2 - Închiderea complexului de servicii comunitare Cristina, construirea a doua case de tip familial în municipiul Mangalia, strada M. I. Dobrogeanu nr. 65D, respectiv nr. 65 F şi reabilitarea clădirii situate în municipiul Mangalia, strada M. I. Dobrogeanu nr. 65D.
Lotul 3 - Închiderea centrului de plasament Ovidiu, construirea a două case de tip familial în municipiul Medgidia, strada Progresului FN şi reabilitarea clădirii situate in municipiul Medgidia, strada Theodor Aman nr. 44.
Lotul 4 – Închiderea centrului de plasament Delfinul, construirea a două case de tip familial în oraşul Murfatlar, strada Ion Creanga nr. 27 şi reabilitarea clădirii situate în municipiul Constanţa, strada Pandurului nr.120.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii