Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
11:29 11 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Direct Turism şi-a îmbunătăţit site-ul Cristian Bărhălescu - „Vacanţa începe și se încheie cu un transfer la aeroport“

ro

25 Jul, 2014 00:00 3563 Marime text
La un an de la lansarea serviciilor de transfer aeroport pe rutele Constanţa - Aeroportul Internaţional „Henri Coandă“ din Otopeni şi Mangalia - Aeroportul Internaţional „Henri Coandă“ din Otopeni, societatea Direct Turism SRL a decis să-şi îmbunătăţească site-ul, care are o interfaţă mai prietenoasă şi mai uşor de utilizat de către cei care îl accesează.

Călătorii au posibilitatea de a-și rezerva locuri pentru cursele private, de a vedea orarul mijloacelor de transport şi de a cere detalii suplimentare. În plus, site-ul permite utilizatorilor să caute zborurile disponibile la Aeroportul Otopeni, pentru a alege soluția cea mai eficientă pentru ei. Cei care vizitează site-ul vor beneficia de asistență non-stop. Astfel, utilizatorii pot cere informații legate de serviciile oferite de firmă sau pot fi ajutaţi să îşi rezerve biletele. „Am ales această perioadă din an pentru a face o schimbare, întrucât am remarcat dorința clienţilor noştri de a gestiona şi de a fi la curent cu toate detaliile călătoriei, atunci când pleacă în vacanțe. Vor să se asigure că au totul sub control, că pot călători în siguranță și confort către și dinspre aeroport, deoarece vacanța lor începe și se încheie cu un transfer la aeroport. Şi, cum cea mai simplă modalitate de informare este oferită de Internet, am hotărât că trebuie să le furnizăm clienţilor noştri toate informaţiile necesare și facilitățile acolo unde le caută“, a declarat Cristian Bărhălescu, directorul societăţii.

15 curse private pe zi, în regim shuttle bus

Direct Turism oferă servicii de transport aeroport, realizând 15 curse private pe zi în regim shuttle bus, pentru confortul și siguranța călătorilor. Principalele rute pe care se axează compania sunt Constanța - Otopeni - nouă curse și Brașov - Otopeni - şase curse, transportul realizându-se cu microbuz, autoturism sau autocar. Compania este compusă din 39 de angajaţi (șoferi, personal de vânzări, departamentul IT şi coordonatori). Cele 14 maşini alocate acestui serviciu sunt dotate cu Wi-Fi, aer condiţionat, sistem audio, camere de supraveghere şi sunt concepute special pentru transportul de pasageri ai companiilor aeriene şi ai agenţiilor de turism. Serviciile de calitate și seriozitatea au atras colaboratori importanți din rândul companiilor de zbor sau al agențiilor de turism din țară. Printre companiile aeriene care îi recomandă se numără Blue Air, WizzAir, Turkish Airlines, precum şi alţi 146 de parteneri din cele două orașe în care activează, Constanța şi Brașov.

40.000 de pasageri transportaţi într-un singur an

Din august 2013, de când a fost înfiinţată, Direct Turism a reușit să îmbunătățească imaginea serviciilor de transport turistic specific şi interconectivitatea Aeroportului Otopeni cu cele două mari oraşe turistice ale României, să contribuie semnificativ la optimizarea bugetului de călătorie al pasagerilor care vin spre litoral, Delta Dunării, Valea Prahovei şi zona Braşovului, precum şi la creşterea gradului de satisfacţie al turiştilor care vizitează aceste destinaţii. Pe viitor, firma își propune să se adapteze nevoilor clienților și să păstreze calitatea serviciilor la nivelul care i-a adus consacrarea. În funcție de cerințele pieţei, compania ia în considerare posibilitatea extinderii serviciilor și pe alte rute. De la momentul înfiinţării sale şi până în prezent, Direct Turism a transportat peste 40.000 de pasageri.

http://www.direct-aeroport.ro/companie/despre.html
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii