Firma finei lui Constantinescu s-a ocupat de dirigenţia de şantier Peste două luni, se va circula fără restricţie pe DJ 228A Poarta Albă - Ovidiu
Firma finei lui Constantinescu s-a ocupat de dirigenţia de şantier: Peste două luni, se va circula fără restricţie
18 Sep, 2015 00:00
ZIUA de Constanta
3190
Marime text
„Modernizarea drumului judeţean între Ovidiu şi Poarta Albă (DJ 228A)“ este un proiect finanţat prin Programul Operaţional Regional 2007 - 2013, Axa prioritară 1: „Sprijinirea dezvoltării durabile a oraşelor - poli urbani de creştere“, Domeniul major de intervenţie 1.1 - „Planuri integrate de dezvoltare urbană“, cu o valoare totală estimată iniţial la 22.845.070,00 de lei fără TVA, din care cheltuieli diverse şi neprevăzute - 2.053.249,00 de lei fără TVA, cu o durată de 22 de luni. Firma care se ocupă însă de execuţie, Oyl Company Holding AG, şi-a adjudecat contractul pentru 15.800.000 de lei. Contractul a fost atribuit pe 13 august 2014.
Citeşte şi
Consiliul Județean Constanța, autoritate contractantă: O firmă din Ialomița repară un drum din Constanța contra sumei de 15 milioane de lei (documente)
Şi mai interesant este că de serviciile privind dirigenţia de şantier s-a ocupat firma finei lui Nicuşor Constantinescu, celebra Mara Construct SRL. Potrivit anunțului de atribuire nr. 182889/30.10.2014, firma Mariei Cătălina Lăpăduş a beneficiat şi ea de un contract, în valoare totală de 104.538,46 de lei, ce are ca obiect servicii de dirigenție șantier pentru proiectul „Modernizarea drumului județean între Ovidiu - Poarta Albă (DJ 228A)“.
Citeşte şi
Supraveghează lucrările la drumul Ovidiu - Poarta Albă
Încă un contract generos pentru firma finei lui Nicușor Constantinescu (document)
Totuşi, potrivit informaţiilor oferite, ieri, într-o conferinţă de presă, valoarea totală a proiectului a ajuns la 23.143.759,60 de lei, din care contribuţia proprie a beneficiarului - Consiliul Judeţean Constanţa - este de 5.729.790,81 de lei. Proiectul presupune reabilitarea unui drum de 14,5 kilometri - DJ 228A - între Ovidiu şi Poarta Albă, trecând prin Galeşu, pe malul drept al Canalului Dunăre-Marea Neagră.
Obiectivul general al proiectului vizează creşterea calităţii vieţii şi a infrastructurii urbane, inclusiv a transportului urban şi a mobilităţii populaţiei, a bunurilor şi a serviciilor din Polul Naţional de Creştere Constanţa, prin reabilitarea şi modernizarea reţelei de drumuri judeţene şi crearea de noi locuri de muncă, în vederea stimulării dezvoltării economice durabile. Sunt vizate arealele Polul Naţional de Creştere - Constanţa, judeţul Constanţa, şi Regiunea de Dezvoltare 2 Sud - Est. Prin implementarea acestui proiect, se propun reabilitarea şi modernizarea DJ 228A Poarta Albă - Ovidiu, fluidizarea traficului şi reducerea cu peste 15% a timpului de călătorie între localităţile din arealul polului de creştere, precum şi creşterea cu peste 10% a numărului de persoane care utilizează mijloace de transport în comun.
Beneficiarii direcţi ai proiectului „Modernizarea drumului judeţean între Ovidiu - Poarta Albă“ sunt Unitatea Administrativ-Teritorială judeţul Constanţa, Regia Autonomă Judeţeană de Drumuri şi Poduri (RAJDP), locuitorii arealului Polului de Creştere Constanţa şi, în special, ai spaţiului administrativo-geografic Poarta Albă (4.808 locuitori) - Ovidiu (20.005 locuitori), care vor avea la dispoziţie mai multe oportunităţi de deplasare, sub formă de transport independent sau în comun. Implementarea proiectului va asigura premisele unei dezvoltări socio-economice solide, ducând la dezvoltarea generală a zonei, prin modernizarea unei reţele de drumuri judeţene.
Constructorul drumului este firma SC Oyl Company Holding AG SRL. Compania este, de altfel, una dintre obişnuitele licitaţiilor pe bani publici. Astfel, în 2013, firma şi-a adjudecat Lotul 3 din contractul „Lucrări privind întreţinerea periodică 2013 - 2014 - Covoare asfaltice - DRDP Constanţa: Lot 1 - SDN Constanţa, Lot 2 - SDN Călăraşi, Lot 3 - SDN Slobozia, Lot 4 - SDN Brăila, Lot 5 - SDN Tulcea, Lot 6 - Călăraşi - Autostrada A2“, organizat de CNADNR pentru DRDP Constanţa, în valoare de 3.904.153,40 de lei. De la aceeaşi instituţie avea să încaseze, un an mai târziu, 45.300.000 de lei pentru „Refacere sistem rutier DN 22 km 178+000-227+000, etapa I“. Şi pentru contractul „Mixtură asfaltică pentru reparaţi îmbrăcăminţi rutiere - 4.500 de tone, SDN Constanta“, Oyl Company Holding AG SRL a încasat de la DRDP Constanţa 1.615.500 de lei. Pe 30 octombrie 2014, RAJDP Constanţa a cumpărat la bursă 8.000 de tone de nisip de la Oyl Company Trading AG, pentru punctul de lucru administrat de SC Terminal Trading SRL. Tot pentru RAJDP a distribuit nisip - material antiderapant, tot 8.000 de tone, în urma unui contract adjudecat pe 4 noiembrie 2014, pentru care a încasat suma de 440.000 de lei. Şi anul acesta, Oyl Company Holding AG şi-a adjudecat contractul „Întreţinere curentă pe timp de vară 2015-2016 - DRDP Constanţa - SDN Slobozia“, cu DRDP Constanţa. Contractul a fost încheiat pentru suma de 20.919.347 de lei.
Citeşte şi
Oyl Company Holding AG SRL, câştigătorul contractului
Materiale de peste 1,5 milioane de lei, pentru SDN Constanţa (document)
Despre Oyl Company Holding AG SRL
Potrivit Registrului Comerțului, Oyl Company Holding AG SRL, cu sediul în Slobozia, are în prezent un singur asociat, Corneliu Dragomir, care este și administratorul afacerii. Firma are ca obiect de activitate „lucrări de construcţie a drumurilor şi autostrăzilor“. Corneliu Dragomir mai figurează ca asociat și administrator în SC Total Construct SRL, precum şi în alte trei societăţi, radiate: SC Company Rico - AP SRL Amara, Euro Fleisch SRL și Euroleasing CD SRL.
Citeşte şi
Cui a eliberat Consiliul Judeţean certificate de urbanism pentru o cramă, o fermă şi două cariere de piatră
La sfârșitul anului 2013, societatea înregistra o cifră de afaceri de 66.805.694 de lei, cu un profit de 7.433.542 de lei și 173 de salariați. În 2014, deşi a avut destule contracte câştigate doar la Constanţa, firma declara un profit de doar 1.261.072 de lei, raportat la o cifră de afaceri de 57.596.449 de lei şi având 226 de salariaţi. Precizăm că, potrivit presei ialomițene, SC Oyl Company Holding AG SRL a derulat, în decursul timpului, o serie de contracte cu autoritățile locale pesediste din Ialomița.
Citeşte şi
O licitaţie organizată de CJC, contestată de două asocieri: Reabilitarea şi modernizarea drumului judeţean 223, în stand-by (document)
Premieră în România!: Finalizarea noului pod de la Agigea, deblocată de judecători. CNAPMC, obligată să reia procedura de atribuire
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii