În 2015, 70% din apelurile efectuate la serviciile de urgență au fost false
În 2015, 70% din apelurile efectuate la serviciile de urgență au fost false
26 Jan, 2017 11:15
ZIUA de Constanta
1325
Marime text
Departamentul pentru Situaţii de Urgenţă anunţă, pe pagina de Facebook, că, în anul 2015, 70% din apelurile efectuate la serviciile de urgență au fost false.
„De aceea, pregătirea dispecerilor de la ISU SMURD și Ambulanță este esențială”, conform sursei citate. Proiectul „Un minut poate salva o viață”, din care și România face parte, își propune să dezvolte competențele dispecerilor, iar selecția lor să se facă pe criterii de calificare personalizate pentru complexitatea acestei vocații”, mai precizează Departamentul pentru Situaţii de Urgenţă. „La final, specialiștii vor elabora un Manual-ghid de bune practici în care vor fi specificate metode și tehnici psihologice de îmbunătățire a abilităților de comunicare cu apelantul”, conform aceleiaşi surse.
Sursa foto: Facebook / Departamentul pentru Situaţii de Urgenţă
„De aceea, pregătirea dispecerilor de la ISU SMURD și Ambulanță este esențială”, conform sursei citate. Proiectul „Un minut poate salva o viață”, din care și România face parte, își propune să dezvolte competențele dispecerilor, iar selecția lor să se facă pe criterii de calificare personalizate pentru complexitatea acestei vocații”, mai precizează Departamentul pentru Situaţii de Urgenţă. „La final, specialiștii vor elabora un Manual-ghid de bune practici în care vor fi specificate metode și tehnici psihologice de îmbunătățire a abilităților de comunicare cu apelantul”, conform aceleiaşi surse.
Sursa foto: Facebook / Departamentul pentru Situaţii de Urgenţă
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii