Investiţia se ridică la 700.000 de lei CN APM Constanţa repară geamandurile din port (document)
Investiţia se ridică la 700.000 de lei: CN APM Constanţa repară geamandurile din port (document)
24 Jun, 2014 00:00
ZIUA de Constanta
3124
Marime text
Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime (CN APM) SA Constanţa face licitaţie pentru atribuirea contractului „Piese schimb geamanduri“. Aşa cum reiese din anunţul de participare nr. 151703/23.06.2014, publicat pe SEAP, valoarea estimată fără TVA a contractului este de 687.095 de lei.
Societăţile interesate pot depune ofertele de participare până pe data de 11 iulie, ora 12.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 13.00, la sediul CN APM SA Constanţa. Cuantumul garanţiei de participare este de 13.000 de lei. Autoritatea contractanta va achiziţiona piese de schimb constând în telecontrolere, lămpi de semnalizare, acumulatori şi cofrete programatoare pentru funcţionarea corespunzătoare a geamandurilor care alcătuiesc sistemul de semnalizare al Portului Constanţa. Mai exact este vorba despre: telecontrol mini web cu sistem GPS (25 de bucăţi), acumulator (baterii) electrice (40 de bucăţi), cofret programator încărcare baterii electrice (şapte bucăţi), lampă de semnalizare maritimă cu sistem de LED-uri (21 de bucăţi).
Societăţile interesate pot depune ofertele de participare până pe data de 11 iulie, ora 12.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 13.00, la sediul CN APM SA Constanţa. Cuantumul garanţiei de participare este de 13.000 de lei. Autoritatea contractanta va achiziţiona piese de schimb constând în telecontrolere, lămpi de semnalizare, acumulatori şi cofrete programatoare pentru funcţionarea corespunzătoare a geamandurilor care alcătuiesc sistemul de semnalizare al Portului Constanţa. Mai exact este vorba despre: telecontrol mini web cu sistem GPS (25 de bucăţi), acumulator (baterii) electrice (40 de bucăţi), cofret programator încărcare baterii electrice (şapte bucăţi), lampă de semnalizare maritimă cu sistem de LED-uri (21 de bucăţi).
Responsabili de organizarea procedurii publice
Persoanele responsabile de organizarea şi desfăşurarea licitaţiei sunt: director general - Valeriu Nicolae Ionescu, director general adjunct - Decebal Şerban, director economic - Daniela Şerban, director Infrastructură - Alexandru George Iorov, director Exploatare - Ambroziu Duma, şef Serviciu Aprovizionare - Paul Ciurea, şef Serviciu Juridic şi Contencios - Tănase Iulian Pepi, şef Serviciu Dezvoltare Achiziţii - Mihaela Staetu, şef Birou Achiziţii Finanţări Interne - Aurelian Liţă.Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii