Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
00:16 13 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

KMG International continuă extinderea şi modernizarea reţelei de staţii Rompetrol în România

ro

05 Aug, 2016 00:00 3506 Marime text
 

KMG International, prin intermediul companiei Rompetrol Downstream, a deschis două staţii noi în prima jumătate a anului şi a continuat modernizarea staţiilor existente, investiţiile de până acum fiind de peste 7 milioane de dolari.
 
Până la finalul anului 2016, compania şi-a planificat să extindă reţeaua din România cu alte nouă staţii noi de alimentare.
 
„Continuarea dezvoltării proiectelor planificate reprezintă un factor de stabilitate pe care dorim să-l păstrăm în cadrul afacerilor noastre locale, iar segmentul de distribuţie reprezintă o parte importantă datorită interacţiunii directe pe care o avem cu partenerii noştri, consumatorii. În acest moment, media zilnică a persoanelor care ne trec pragul este de aproximativ 60.000 - 80.000 de persoane. Toate măsurile luate în cadrul modernizării staţiilor ne-au asigurat o creştere a numărului persoanelor care au vizitat staţiile Rompetrol - cu 30% mai mult în luna iunie, comparativ cu începutul anului 2016. De asemenea, carburanţii produşi la Petromidia sunt foarte apreciaţi de clienţi, ceea ce înseamnă foarte mult pentru colegii noştri din rafinărie”, a declarat Cătălin Dumitru, vicepreşedinte KMG International.
 
Cele două staţii noi se află la Orşova, Splaiul Tufari nr. 3, şi Sibiu, bulevardul Vasile Milea, fiecare staţie având în medie 15 angajaţi. Acestea păstrează elementele definitorii ale conceptului de staţii lansat de companie la sfârşitul anului 2013, respectiv noi elemente de identitate vizuală (logo Rompetrol), precum şi reorganizarea spaţiului interior într-un stil modern, care să ofere clienţilor o experienţă plăcută şi relaxantă.
 
În ceea ce priveşte modernizarea staţiilor, au fost finalizate lucrările pentru 130 de staţii, din care 91 au fost modernizate în interior, având magazin Hei, iar două dintre staţii sunt reconstrucţii totale (Vistea - DN1, km 255, judeţul Braşov), Ploieşti, şoseaua de centură, judeţul Prahova.
 
În perioada următoare, compania va finaliza în România acest program şi va continua extinderea acestuia în ţările din regiune unde deţine benzinării Rompetrol - Moldova, Bulgaria şi Georgia.
 
În afară de facilităţile deja existente în reţeaua Rompetrol - gama Efix, serviciul de plată la pompă Fill&Go, restaurantul Hei -, staţiile Rompetrol sunt prevăzute cu pompe de ultimă generaţie, iar pe baza unui sistem de iluminat interior - exterior şi de semnalistică cu tehnologie LED, consumul de energie este redus cu 20%.

 
În 2015, Rompetrol Downstream a plătit către bugetul de stat peste 30 de milioane de lei (aproximativ 7 milioane de euro), fără a include suma aferentă accizelor din carburanţi.
 
În paralel cu proiectul de modernizare, compania desfăşoară şi programul „Fii dealer Rompetrol”, care pune accent pe optimizarea şi îmbunătăţirea performanţelor financiare şi operaţionale ale Grupului în România.
 
Acesta vizează transferul benzinăriilor Rompetrol din administrarea companiei în cea a partenerilor/dealerilor. De asemenea, îşi propune o mai bună administrare a staţiei şi o creştere a implicării angajaţilor, veniturile acestora fiind în strânsă legătură cu performanţele obţinute.
 
Până în prezent, sunt încheiate 105 parteneriate cu diverşi antreprenori sau foşti angajaţi ai staţiilor Rompetrol, din care 98 sunt deja operaţionale. În perioada următoare, programul va continua, 31 de staţii fiind disponibile pentru cei interesaţi.
 

56 de staţii DODO au fost modernizate, adaptate noului concept Rompetrol, alte 34 de staţii urmând să parcurgă programul de rebranding până la finalul acestui an.
 
În primul trimestru din 2016, compania şi-a majorat cu 12% volumul produselor petroliere comercializate pe plan intern (circa 516.000 mc sau 408.000 de tone). Din această cantitate, circa 35% a reprezentat ponderea carburanţilor distribuiţi pe plan intern atât prin staţiile proprii Rompetrol, cât şi prin intermediul staţiilor partenere.
 
Activităţile de retail ale KMG International sunt desfăşurate în peste 1.000 de puncte de distribuţie carburanţi deţinute şi operate în ţări precum România, Georgia, Bulgaria, Moldova.
 
În România, compania operează peste 700 de puncte de distribuţie carburanţi (staţii proprii Rompetrol, staţii Rompetrol Partener, staţii Rompetrol Express, baze interne de 9 şi 20 de metri cubi), 230 de staţii distribuţie GPL auto, 9.000 de puncte de distribuţie butelii şi trei staţii de îmbuteliere GPL la Constanţa, Arad şi Bacău.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii

  • Madalin-Andrei Colta 05 Aug, 2016 15:17 În cele peste 135 de benzinării Rompetrol intră zilnic circa 80.000 de clienți, care au încredere în serviciile și produsele companiei! Merită felicitări pentru serviciile bune oferite!